nuffnang ads

Saturday, 26 February 2011

24 february 2011 :(

assalamualaikum .
mesti korang nak tahu apa maksud di sebalik tarikh di atas ?
tarikh ini adalah hari terakhir aku kat SARJANA .
so sad :(
berpisah dengan KAMI SUSEN .






macam2 gelagat an ?
hehee ~
urm , sbnrnye ade lagi dak KAMI SUSEN .
tapi deme pindah dah .
T____T


my adopted-sis !
nur anis syafikah ~
gud lux in PMR dear <3



eh3,ayna !
sempat agy kau posing .
hahaha ~



janganlah bersedih my dear .
kita akan bertemu lagi ^_^
just wait the tyme wip sabar .. hehehe ~
gud lux yew !

aku tak tahu kenapa aku jadi blur semalam ?
hehe ~
menangis sekejap2 jew .
sedih tuh sedih .
tapi air mata tak mahu mengalir .
nak buat macam mana agy yew ?
takkan lah aku nak paksa kot ??
hehehe ~


khas buat KAMI SUSEN & BATCH 9 ..
sayang kome slalu <3
okelah,
bye2..
salam ~~


p/s : nak siap2 nak makan pizza !
spew mau itot ? kenderaan sndri yew.. hik3

No comments: