nuffnang ads

Thursday, 31 March 2011

busan :P

assalamualaikum , hah , aku penatlah hari ini . sangat penat . aku taktahu lah kenapa . mata ni asyik ngantuk jeee ~ geram pun ada .. HOYY SYAITAN , SUDAH SUDAH LAH BERGAYUT KAT MATA AKU NIE ! KAU TU BUKAN RINGAN , BERAT TAHU TAK ?!

huhu , hari ini ada mesyuarat koperasi . huh , bosan tahap karma lah . hehe ... aku tidur je kat dalam mesyuarat tuh . HAHAHA . dekat SARJANA pun macam nie .. taksuka lah masuk bilik mesyuarat ! membosankan :P hehee

hehehe , i am happy today :) happy untuk SARJANA :) TAHNIAH SARJANA !!! SAYANG <3 . ngeee ~ yelah , siapa tak happy bile dapat tahu nasyid SARJANA dapat kalahkan TA'AYAH !!! hehehe .. walaupun aku selalu kutuk SARJANA ( takde lah olwez , tapi ada lah jugak , hehe ) , tapi percayalah even aku bersekolah kat SMKAB , hati aku masih tinggal di SARJANA .

di SARJANA , aku ngerti erti persahabatan yang paling indah dah takkan aku lupakan ! janji setia aku ! hehehe ~ kat SARJANA jugak lah , susah senang aku dengan geng dan generasi 9 .. urm , sedih pulak rasanya ! SARJANA , aku rindu T___T !!!


aku menangis macam baby nie bile cakap pasal SARJANA . nak jumpe korang ... sedih sedih sedih ! argghhh , kenapa menangis nie ?? ( kesat air mata jap ) .. hurm , tutop pasal nie . ouh ya , ni lah nasyid SARJANA .


dah dengar tuh , komen lah . sayang SARJANA .. <3 okay , sekarang masuk pasal lain pulak . hurm , sudah sebulan aku keluar dari SARJANA ... huhu . alohaiii , sedih balik .. alhamdulillah , sekarang nie aku dah boleh masuk lah jugak dengan SMKAB . hehe . lama kan ambil masa ? hehe . sekarang nie aku pun dah  BANYAK CAKAP balik . huhu , seronok seronok !!!

yuhuuu , tengs kat akak DALILA , adik SYASYA and budak 4 sc 1 .. hehee . sebab sudi jugak tegur tegur aku yang tetibe jadi pendiam nih . kih3 . sayang korang . nasib baik korang spesis macam aku jugak . kalau tak , mati kutu aku kat dalam kelas nanti . hehehe ~

walau apa apa pun , generasi 9 & kami susen tetap dihati walaupun aku ada kawan baru . aku akan try jugak cari masa nak datang SARJANA . hari sukan nie , aku tak dapat datang . sorry ye korang . takde rezki aku nak datang . maybe baru lagi kowt .

tapi bila aku dah ada lesen nanti , aku akan datang jugak sendiri tanpa mengharapkan sesiapa menghantar aku ... hihi , yelah .. rindu aku kat korang tak terkata ! tahu tak ?! kih3


hehehe . . korang rindu aku tak ? huh , soalan yang mampu mengguris hati sendiri . T____T ... okay lah . add math tak siap lagi . math mode pun sama . ayoyooo , sape mau ajak aku akaun ??! tadi aku buat latihan , fuhhh hampeh gile ... FARAH SYAZANA , JANGAN PUTUS ASA KALAU NAK KEJAYAAN ..

korang korang , aku nie takde cita cita lagi .. gawat nih ! hehee . mule mule nak jadi doktor tapi ............ aku takut nak bedah bedah orang nie . rasa kesian . kih3 . lagipun aku tak yakin boleh bawak subjek biology tapi insyaALLAH .. ni cita cita ke-4 . hehehe . ketiga , nak jadi peguam . sebab aku suka bantah cakap orang .

takde lah selalu . tapi kalau aku bantah , mesti deme kalah . hahahhaa , bangga gile aku nie . ish3 . takde lah , kadang kadang je aku menang .. hik3 . kedua , nak jadi arkitek . tapi bila pikir pikir balik . aku tak suke lukis lukis , huh , menyampah .. hahahhaa ~ so reject arkitek ! no no number 2 , terus number 1 . okay , number 1 ?? i dunno lah . nampaknya aku kena fokus at semua subjek . gud lux fara !!! kih3

bariah call ajak keluar esok . tapi taktahu lah pergi ke tak . hurm , okay , bye bye , salam :)

nurfarah syazana :)


p/s : perlu ke aku menunggu dia ?

No comments: