nuffnang ads

Wednesday, 30 March 2011

buuu sama aku ~

assalamualaikum , hehe . tajuk macam apa je an ? akupuntaktahunaktulisalapanie ~~ ngeee ... hahaha . ouh ya , sekarang ade seseorang yang sering membuatkan hati ini selalu berdebar dan runsing ... tak tenteram tahu tak ?! tak suka dengan perasaan nie ! ouh noooo , emosi aku sudah kembali tidak stabil !!! bla cepatt emosi tah ape2 nieee ~

eh , kau nie serius ke main2 ? kalau main2 , gtaw awal2 , takdelah aku frust sampai tertonggeng-tonggeng , hahahaa . adooii , kenapalah kau buat hidup aku jadi tak tenteram ?! sebab kau aje .. shuhhh ,, shuuuhhh ,, jangan biarkan aku begini . macam org gile je rasenye . hehee


sebab aku taktahu apa yang aku rase . kau mesti dalam fikiran aku . setiap detik , saat , minit , jam !!! geram aku dengan kau !


pergi mana2 , mesti ingat kau . bosan tahu tak ?! hurm , aku taktahu lah apa perasaan aku kat kau . hurm , yeah , aku memang seorang yang malu untuk mengaku sayang ! aku mengaku ! arghhh , pergiiiiii dari ingatanku ! please , i beg u ...


nak bagi ke taknak ? hurm , aku taktahu isi hati kau . macam mana nak bagi ?! aku tak mahu hati aku ini dilukai .. heheeh . hati oh hati ... maafkan aku andai aku atau orang lain telah melukaimu . hurm .. aku jugak tak mahu kau dilukai kerna aku tahu hati aku tidak mudah menerima perpisahan . cukup sekali aku menangis kerana seorang lelaki yang memang bukan milik aku . ahh , tak mahu nanges lagi !!!


mungkin , aku akan menunggu insan lain . tapi macam mana ye kalau kau je yang aku ingat ??? adoiii , kau memang menghalang aku lah . blah lah dari fikiranku , hatiku !!!


sekarang , kita banyak berhubung . dan aku juga penat menafikan kat geng2 aku yang aku tak ada apa2 dengan kau . penat tahu tak ?! mungkin salah aku sebab selalu tegur kau . tapi KAWAN AJE .. memang mula2 aku tak ade perasaan dengan kau . tapi sekarang aku sayang kau .. cuma aku tak tahu aku sayang kau sebagai apa ...


mana lah tahu kan nanti , kita bersama . hahaha . mungkin aku akan ketawa . kerna bagi aku , sangat kelakar kalau kita bersama . sangat kelakar . hehehe ~ andai kau sudah berjaya memiliki hati ini , aku mohon jangan lukai hati ini kerna hati ini tidak sanggup dilukai . aku mohon ... hurmm ~


cinta muda .. hehe , tapi betul ke cinta ??? hurm , entahle .


ouh no syazana .. aku sudah gila bercinta nie . help me help me !!! ni kau punya pasal lah sayang :) hehee

okaylah , harap-harap kau tak baca sebab aku malu lah dengan kau ! hehe ~ baik tak payah tulis kan kalau tak bagi baca kan ? hurm , tapi takpayah baca jugak . ngeee ~ sebab aku tak tahu nak cakap kat sape . aku malu nak mengaku dalam hati ini sudah ada kau . hehe ~

bye bye , salam :)

nurfarah syazana

perhatian :-


hehe , aku sayang kau <3 sayang sangat2 .. jangan buat aku terseksa :) please yaw .

No comments: