nuffnang ads

Wednesday, 2 March 2011

ding dong ~~

assalamualaikum :) auchaq ! hahaha ~ overactive sat .. hik hik hik . hurm , hari ini tak banyak cter sngat pun . korang nak tahu tak ? hari ni bufday FAIZAH dan SARA . huhu ~ allah selamatkan kamu , allah selamatkan kamu , allah selamatkan FAIZAH dan SARA , allah selamatkan kamu !!! hurm ,sedih rh lak . wish dari jauh jewp T________T . sedihnyeeeeee ~ waaaaaa , kome !! aku rindukan kome especially KAMI SUSEN !! weyh , lepak jom ?? hehehe ~ smge kome panjang umo dan dmurhkan rezki yew !

huh , baru cadang tanak terserempak nga aliff . tetibe ..... doyaiiiiiii ! jumpe rh lak . errrrr , dah lama tak jmpe dia ~  takde ah len sngt . tetap comel cam dlu . hahahah ~ kalau dy bce nie , kembang habes lah , huhu ~ hurm , mulut dy ? tataw lah . macam dlu jgak kowt . hahaha ~

hurm , tatawlah nak merepek pew nie . tp nak jgak bebBLOG . pelik an ? ni la aku yew . pelik2 ckit . hahaha ~ soklan add math ta ciap agy . macm mne nie ?? blur nie ?? ding dong , back to normal please ? hahahha ~
abah balek KL . T______T , cdeyh nyeeee ~ hurm ~

okelah , tataw nak tuleh pe . nak siapkan add math . hurm , malasnye . bye bye . salam :))


p/s : hari ni abah masak . hehehe ~ sedapppp , hngga mnjilat jari . hurm ,

No comments: