nuffnang ads

Friday, 25 March 2011

geram !!!!!!!

as-salam , huh ! geram gileeee !!! rase nak ketok2 je kepale dia nie ! sudahlah tak minta maaf !

" heyyy , kalau mintak maaf , aku maafkan lah !!! ni apa pun tidak ! huh , sebel !!! "

lepas ni , jangan harap aku nak bagi pinjam apa-apa dah ! aku tak nak kasi pinjam ! dah tak percaya ! jangan harap dah ! elok-elok aku bagi pinjam , kau jahanamkan ??! dah jahanamkan , senyap je ! bukan nak bagi tahu ! bila aku dah jumpa , baru nak cakap pasal camera ! tahik betui nye perangai !!!

tu lah , biasa sangat hidup mewah sampai barang orang tak reti nak jaga elok-elok ! i don't care ! kau kena ganti balik ! aku kesah apa even kau adik aku ! huh , sengal !!!!!!!! bukan nak berkira , tapi geram ! lantaklah siapa yang buat pun , bagi tahu jelah ! sudahlah aku nak guna esok ! macam haram gile rh !

dah lah , selagi tak mintak maaf , jangan harap aku nak cakap dengan kau ! biasa sangat buat salah tapi TAK RETI MINTA MAAF ! arrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhh , geram ! huh !

dahlah , bad mood sudah ! menyampah betul lah bila jadi macam nie ! esh , salam ~!!!!



p/s : baiki atau ganti ?

No comments: