nuffnang ads

Monday, 28 March 2011

hahaa ~

assalamualaikum korang , hehehe ~
sya tak tahulah kenapa dengan hari ini .
mulut ni asyik nak bercakap je ,
non-stop ! hehehe ~

kelakarlah bila orang kata sya nampak macam,,,
BUDAK BAIK !!! KAH3
hurm , sangat kelakar ,
tak tipu ! hehehe ~


tak larat sya nak gelak ..
buat pengetahuan koranglah .
sya nie 2x5 je dengan budak sekolah harian ,
nampak macam tak layan lelaki .
hehee , padahal ...
layan je tapi anggap kawan je , hahaha ~
and ,
SYA IALAH ORANG YANG SELALU MENGAJAK 
ORANG BUAT JAHAT , hehehe ~
kalau sya stay at SARJANA ,
nama sya ni kena blacklist lah ...
hahahha ~


NURFARAH SYAZANA BT MOHAMAD SOBRI
kah3 ,
betul lah cakap orang .
" JANGAN TENGOK LUARAN SESEORANG ,
TETAPI DALAMAN ITU YANG PENTING "
hehehe ~~~

yeyeye , SYA JADI BUDAK BAIK 
KAT SMK AHMAD BOESTAMAM !!!
hahahahaha ~
bangga gile lah nie .
tapikan , tak best lah pulak .
hehehe , takde yang menarik tuk 
dikenang-kenangkan
lepas habis belajo nanti .
hehhehe ~


korang korang !!!!!!!
try baca novel nie .
kelakar gile tahap karma .
ni lah payah kalau jadi ..............


hah , siapa yang nak ambil hati sya nie ?!
senang je ...
yeke , entahlahhh . kah33
beli novel tiap2 bulan .. hehehe
sure sangkut !!!!!! 
hahahahhaaa ~
takde lah , menipu je nie ... 

bila cakap pasal novel ,
sya teringat kat novel nie .


fuh ,, sengal gile lah .
ini lah padahnye jadi nakal . hahaha ~
novel nie ada kat ketua warden SARJANA .
sudahlah cerita ini best siut .
ishhh , geram aku kat orang yang bagi kaut ustaz nieeee !!
takpe2 , sabo2 ..
SABAR KAN SEPARUH DARIPADA IMAN . HEHEHE ~

okaylah korang .
baju tak iron lagi . 
malas nye rasa !!!
hooorreyyy , esok dapat makan free !
ni yang suke nieee !
hehehee ~

bye bye ,
salam ~~~

p/s : syasya tepon tadi . takde orang nak kol sya mcm semalam ke ???!

No comments: