nuffnang ads

Wednesday, 30 March 2011

ish3 :)

assalamualaikum , hai korang . mesti korang pelik kan tetibe aku dok online je keje nye ?! hehehe . aku pontenglah hari ini , eh3 , silap silap . oliday ! baru sedap sikit bunyi nye . hahahha .

rancang dengan akak aku .. ehehe ~ kak dalila sa'adah . hehehe ~ sama sama tak pergi sekolah .. hurm , bosan jugak duduk rumah tapi tenang lah gak .. macam takde kerje je nak buat , padahal belambak lambak kowt . hahahaa . mama balik nanti mesti membebel . yelah , kain tak jemur jemur lagi . alohaiii , malasnyaaa


ouh nooo , bangles !!! sape mau kasi sama aku ?? nak sangat ... hehe ~ takpe , akan ku beli jugak nanti . susah betui lah kalau gila gelang nieeee ~ hehheehehhehe ...

" mama , nak bangle satu ?? " suara menggoda .. hahaha

ala , tak mahal pun .. atas rm 10 je . hehehe ~ murah lah jugak kan kan ? hahahaha .. ouh ya , hari ini aku dimotivasikan atau diberi panduan atau nasihat atau semangat dari doktor cinta aku , KAK NOR DALILA SA'ADAH . hahaa ~

akak , tenkiu ya .. nantilah adik buang rasa takut ini tuk menerima seseorang di dalam hati dengan seyes . hehehe ~

okaylah , bye bye , salam =)

nurfarah syazana

No comments: