nuffnang ads

Sunday, 13 March 2011

kemas bilik :( part 2

assalamualaikum :) hehe , ada pulak kemas bilik part tw0 . hahaa ~ ni post gambar aja . tapi ayat-ayat sekali keluar . hehee , tak boleh lah kalau buka blog semata-mata nak publish gambar tuk tontonan korang , hehe , mesti rasa nak tulis gak , hahaaha ~


cadar dah buka .
basuh !! hehee ~


sebenarnya kemas .
tapi nak buang apa yang patut ,
so jadilah macam nie .
hehehe ~


botol susu bukan i yang punya !
adik i yaw :P
hahahhaha ~~~
bersepah kan ???
tu yang hari ni kemas .



ni cadar yang nak dibasuh .
dah kering pun !
dah pasang balik . hehe ~


selimut !!!
hehe , tak basuh lagi .
ada lagi kat situ . hehee ~
nak masuk dalam mesin , tapi tak termasuk-masuk . kih3


hahaha , bersepah kan ?
inilah bilik anak dara . 
tak sempat nak kemas . 
so , cuti ni je yang ada masa .


hahaha ~ 
ni aktiviti pemunggahan barang yew , 
nasib baik tak ada gambar bantal busuk i . haha ~
kalau ada , malu lah i nanti . kih3


macam mana ?
okay ??
ni tak kemas habis lagi .
dalam proses . hehe ~


hah , yang ni memang dah selesai .
kemas tak ?
bagi i , tak kemas pun .
cerewet sungguh i ni kan ???


yeahhh , dah kemas pun :)
lega rasanya ,


carpet tak letak lagi .
tadi basuh ,
malas nak letak lagi .
hehehe ~


eh3 , lampu tidur dah pasang , 
maksunya , time to sleep . hahaha ~
memang dah sleep pun tadi . 
kejap jew .
hilang sikit je penat . huhu ~

okaylah , i dah upload pun gambar . 
so , memang bilik i bersepah dan berhabuk
sebab baru duduk kat rumah 2 minggu .
selama ni stay at asrama ,
so , tak ada siapa yang kemaskan .
i lah kena kemas . huhu ~

nyte .
bye bye , 
salam :))

No comments: