nuffnang ads

Saturday, 12 March 2011

kemas bilik :(

assalamualaikum , huh , penatnyeeee ~ dari pukul 8.30 pagi sampai 4.45 petang , i duduk mengemas bilik je . dah nama pun duduk , so lambatlah siap , hehehe ~ tak adalah , bab-bab mengemas ni janganlah bagi kat i . memang ikutkan tak siap hari nie . tapi memikirkan mama yang bakal membebel , terpaksalah i menyelesaikan jugak , hahaha ~

bilik i bersepah ? mana ada ! berhabuk je . hehehe ~ tak percaya , tengok nie . alah , baru nak bagi korang tengok gambar . tapi lembab sangat uploadnye . lain kali aja lah yaw ~ hehehe , bukan mengelak , memang kenyataan , alamak hujan lah pulak . patutlah lembab ! hurm , sorry yaw ~

gambar dah ada , tapi malas nak tunggu diupload ja . hurm , tadi konon nak delete mesej . sebab terlampau banyak sangat sampai tak boleh nak terima mesej dah . malas nak buang ,. hihi ~ so , tengah-tengah usyar mesej yang tak nak delete , i tersengguk-sengguk ! punyalah mengantuk . doyaiiiii ~ yelah , semalam tidur lambat . tiba bangun awal tuk kemas bilik . duduk akad nikah , bersanding , berfotografi dengan habuk dengan sampah seharian . memang penatlah . badan ni rasa gatal-gatal nie . HABUK PUNYA PASAL !! hehehe

" cik fara tak mandi lah tuh , tu yang gatal-gatal ! " .. heyyy , i mandi taw . siap pakai sabun lifebuoy lagi . i ni jaga kesihatan taw . hehehe ~ perasan kejap . tapi memang betullah i jaga . tu yang i kemas bilik . ( tengah back up diri sendiri ni , hehe ) help me yaw :P ,..

okaylah , mata i dah ngantuk , tapi i tak nak tidur lagi . masih awal lagi . hehee ~ ouh yaw , anis suruh call . lupa lak , hurm , nantilah . sekarang tengah hujan . jap jap , agak-agak homework boleh siap tak dengan mengadap blog dan facebo0k ? boleh kan ? so , jom buat ! hehehe ~ fara , kata nak cover balik subjek yang lemah !!! alahh , malasnya !!! ouh , okay okay ! MALAS BUKAN SIFAT ORANG ISLAM ! okaylah korang , nyte nyte .. bye , salam :))))


p/s : nanti gambar i masukkan . tak lawa mana pun bilik i . huhu ~

No comments: