nuffnang ads

Tuesday, 8 March 2011

khas buat seha :)

assalamualaikum :)
sepatutnya aku post semalam .
tapi tiba-tiba internet buat hal !
huh , dah tuleh dah , tak post jewp !!!
masalah masalah ..
seha , baca taw :))))

hurm , 
7 march 1995
pasangan suami isteri ,YUSRI BIN MURIDAN 
dan SARINA BINTI SAAD
mendapat seorang anak perempuan . 
satu-satunya anak perempuan yang mereka miliki
iaituuuuuu ,
NUR AISYAH FASEHA BT YUSRI

hehehehe ~
nak dengar aku nyanti tak seha ?
jap jap ,
nga rakam :P
hehehehehhe ~~~


hahahaha ~
apa macam ??
sedap tak ?


hahaha , 
pandai kan aku ? 
aku guna banyak bahasa semata-mata wish
bufday sahabat aku nie ..
hehehhe ~

How do you expect me to remember your birthday, when you never look any older? happy birthday! hahhaa ~

sebenarnya , aku nak nyanyi .
tapi suara aku tersekat-sekat
so , terpaksalah aku menggunakan teknologi
yang ada sekarang . hehehehe ~

" allah selamatkan kamu ,
allah selamatkan kamu ,
allah selamatkan AISYAH FASEHA ,
allah selamatkan kamu :) "


comel tak ? 
macam aku kan ? hahaha ~
perasan je aku nie . 
ish ish ish .
nak kek tak ???
nak yew ?
jap erk .
nga bakar . hahaha ~


wahhh !
cantik kan ?
makan taw , penat aku buat !
khas tuk kau jew nieh .
hehehe ~

* semoga panjang umur dan dimurahkan rezki , 
semoga sukses dunia & akhirat , dapat jumpa jodoh yang baik(hehe) , 
dan semoga bahagia di samping keluarga , kawan2 & ehem3 . hahaha *

okaylah , kawan sampai mati yew ! 
hehehe ~
nak buat omework !!!
banyak tak siap lagi .


until die !
promise ?


ily seha <3
hahaha ~
bye bye , salam :)))


p/s : faiqah kirim salam . dan dia cakap eppy bufday :)

No comments: