nuffnang ads

Saturday, 5 March 2011

love story :) :(

assalamualaikum korang :) pe cer kome ? tajuk at atas ni tajuk smata-mata , hehe ~ aku ? macam biase lah yew . kat sekolah tadi , okay lah . takde lah teruk sangat ! cuma aku masih tak reti menegur orang . ayat first ?? blur nie . hehee ~ sharelah sikit idea . bukan idea mengorat , tapi idea berkawan jewp . hahaha . hurm , homework banyaklah jugak . tapi malas nak buat . terukkan ? jangan contohi aku *_^ . ouh yeah , bila aku dengar lagu nie , aku teringatlah kat sorang 'dia A' nie . hahaha ~ poyo sebentar , zaman jahiliah gile . hahaha ~


memang jahiliah gile lah . bru darjah 5 . hehee ~ dah gatai , payah + parah . hahaha . dan akhirnya , memang terpisah , hahaha ~ lagu ni pun sama . tapi lain umur lah , dan lain oranglah . hehee ~


dina - malu tapi mahu


elyana - kau atau aku

kenangan tinggal kenangan , semoga 'dia B' bahagia .. hurm , :( . okay okay . tutop cerita lama ! jangan dibuka lagi ! jangan dikenang ! yeah !!! okayh , sekarang cerita sekarang . hehehe ~

kisahnya begini . jeng jeng ~ hahaa . mula-mula hanya dari pandangan jewp . hehe ~ arghhh , zina mata betul lah . okay , sambung cerita balik :)

aku : macam mana nak lupakan 'dia B' ye ?
kawan : hurm , not easy to forget someone yang kita sayang .
aku : tu lah pasal aku nak lupa . aku nak jadikan senang , ade calon tak ?
kawan : ade . ***** okay tak ?
aku : hah , dia ? tak nak lah . kang mencarut aku tiap-tiap hari . ( gelak )
kawan : okay pe ? aku mcg dia , takde ah mencarut pun .
aku : ouh , macam tu yew . 


padahal aku memang suka dia , cuma diam-diam jela . macam lagu nie lah . hahaa ~


tilu - diam diam 

wajah 'dia C' agak tampan . kaya ? ntahle . tak kesah pun . yang pasti , aku suka dia ! hahahaha ~ tapi aku tak nak dia tahu . nak pendam , tapi terluah kat dalam blog pulak . hehee ~ wahhh , rindunya kat 'dia C' !!! bila dak asrama nak balik nie ? doyaiiii , menahan rindu yang tahap gaban !!! hehehe ~ okay lah , asyik ngadap blog aje . omework satu un tak jalan ! huh !

nyte , bye bye ~ salam :)))



p/s : tak makan lagi . lapar nie . *_*

2 comments:

Mr. M.E said...

haha... kantoi suda... cper?? gitau laa ak.... (ex_SARJANA_G9_forever!! <3)

Cik farah said...

hahaha , segab larh nak ckp . hehe :P