nuffnang ads

Saturday, 12 March 2011

post for two days :)

post : thursday , 10 march 2011 

assalamualaikum . hahaha ~ i am happy now , so i want to share with my readers . hahaha ~ i've remember the password my other blog . happy sangat ! so , i'll post at cik nonomey or misz cadburry , its mine . okay ? so open yaw . and please leave your comment before u leave my blogs . okay ? thanks yaw :P

today , 10 macrh 2011 ~ hahaha , thursday . hurm , nothing special today . i do the same activities everyday . bath , eats , drinks , hang out , watching , do homework until finish . so bored right ? but , i do cause life needs sacrifice . so , i continue do it . tomorrow , all students must wear t-shirt because there is a collaboractive offering . so lazy maaaa ~ hurm , i still have toothache . huh , so sick !


sudah berlanjutan dari hari selasa . siapa tahan ? waaaaaaa , T_________T mama , sakit gigi . tapi tak nak jumpa dentist . takut !!! hehehee , mesti kalian gelak kan saya ? yelah , dah 16 tahun masih takut jumpa dentist , huhu ~ dah beli ubat , makan 3 biji sehari . fuhhh , minggu telan ubat lah nie . hurmmm ==)

oh ya , tag nama at smkab is SYAZANA !!! waaaa , weird bangat ! syazana ? hurm , baguslah tuh . kat SARJANA , FARAH ... tapi kat smkab , orang tak panggil farah atau syazana . orang panggil CIK atau CIK NONOMEY ...  hahhahaa , so agak payah untuk mendengar nama sendiri :P macam-macam nama saya ada . hahahhaa . padahal namap penuh saya NURFARAH SYAZANA . kadang-kadang FAREE , CIK FAREE , HUHU , PAAH , NONOMEY , CIK COMEL . banyak kan ? hahahhaa ~ adoiiiii , seronok . hahaha

"seronok!" , hahaha ~ ini trademark gen9 girls . hahaha , macam-macam trademark ada . LAYAN , ZASS , CAKAP DENGAN SIAPA TU ? , OH YE ? .. banyak lagi . so , ingat yang baru jew . seronok kan ? hahahhaa ~

post : friday , 11 march 2011


hyep , sambungan je . semalam dah tulis tapi tak publish . ada problem sikit :) hurm , hari last sekolah . mean , bukan cuti terus , kalau cuti terus memang best gila . ngeee ~ ni just cuti penggal pertama ja .hari ni jugak ada gotong-royong perdana , tak penat mana pun , sebabnya tak buat kerja sangat . hehehe . liat sikit bab-bab nie . kih kih kih . tak tahulah kenapa . duduk kat kelas and tolong apa yang patut je . hehehe ~

hari ni birthday adib . to adib , HAPPY BELATED DAY !! SEMOGA KAU PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI . BERJAYA DUNIA AKHIRAT , AMIN !!!! hahaha , adib sepatutnya bangga . because u're the first boy in my blog . mean , i mention ur name :) sorry yaw . hahaha , for readers , he is my friend at SARJANA . do not misunderstand yaw , hahahaa ~

ya , saya ada cakap pasal nama kan ? HUHU right ? i miss my nickname given by the boys . miss so much . hehehe ~ rindu diusik . masuk je kelas thanawi , dengar nama tuh , waaaaahhhh , rindu nya . hari ni semua budak asrama balik ~ hoooreeey , seronok sangat ! tak pancing ...

macam-macam cerita saya dengar tentang SARJANA , saya just boleh tumpang seronok . kelakar sungguh . saya hanya mampu bermesra dengan mereka di FACEBOOK atau ENSET :( tak boleh berhadapan . sebab semua jauh-jauh belaka . sedih bangat :((((

oh bulan 6 , cepatlah tiba . agar saya boleh ambil lesen ! hahahaha ~ tak sabar nak dapat lesen merayau . hik hik hik . boleh lawat SARJANA , adooiiiiii . jadi kakak yang lebih baik . kah kah kah :D saya ni kakak yang baik . susah taw nak dapat kakak macam saya . kalau tak , tanyalah adik-adik saya . hahahaha ( dah pesan at adik-adik awal-awal ) hehee .

ouh ya , sepanjang saya bersekolah at smkab ni , jarang sangat cakap dengan lelaki . kalau kat SARJANA , bukan setakat cakap , siap gaduh lagi . hahhahaha ~ teruk kan ? tapi itulah kenangan bagiku . hurmmm ~ sedih lah pulak . " layan lelaki tak ? " hahaha ~ soalan yang membuatkan saya memberi jawapan yang simple ja . iaitu , " layan je , tapi tak lebih kawan " . i fear hurt or offend others . hurm , my trademark waktu sekolah , " study dulu , then bila dah U baru cari ! " hahaha ~ macam apa je trademark i .

okaylah , nyte . for u information , i will busy this week . so ,if i have time , i will publish a story about my activities , feelings and any interest to you . okay ? just wait and read . bye bye , salam :)))))


p/s : masih sakit gigi . sedihnyeee ==(

No comments: