nuffnang ads

Tuesday, 15 March 2011

saya tak tahu berurusan dengan pejabat pos *_^

assalamualaikum , hahaha ~ tadi mama suruh beli setem . manalah farah tahu nak beli macam mana . eh3 , silap-silap . SYA . hahaha ~ jap , nak bahasakan diri apa ya ? SYAZANA , SYAZ , SYA OR ANA ??? i pun dunno lah . hehee ~ yang pasti ZANA tak boleh , sebab ZANA lebih kepada ZINA .. okay ?


nie pejabat pos dekat lumut . tadi fara * silap2 * sya pergi pejabat pos dekat TLDM . maksudnya , dalam pangkalan . gambar ni saja ja letak . hehee 

                                      

hurm ,  mahal lah setem sekarang , 60 sen tuk sampul kecik . ish3 , dulu 30 sen jew , so , sya tak boleh lah nak berutus surat sangat . SETEM MAHAL SANGAT !!!  sabar jelah =(


bayangkan besar ni saja guna setem 60 sen ? kalau lagi besar sampul , lagi mahallah setem ya . hurm , meningkatnyaaaa ~ sedih .. 

ouh ya , sya nak cerita kat sini pasal sya tak reti berurusan dengan pejabat pos . sebenarnya bukan dengan pejabat pos saja . semua !!! hahaha ~ sya mengaku yang sya SANGAT ALLERGIC DENGAN MICROPHONE !!! so , jangan bagi dekat sya , sebab sya takkan cakap sepatah haram pun =)

sya paling tak suka berurusan dengan orang . and something you all must know . sya bukan seorang yang peramah sangat . dengan orang yang betul-betul sya rapat je , sya jadi peramah . o0opss , out from title . hehee

mama : cepatlah beli setem .
sya : alah , mama pergilah . orang tak biasa ,
mama : sebab tu lah kena biasakan . tak perlu pergi sekolah nak berurusan dengan orang .
sya : kena ! ( sebab sya memang tak lepas ) hurm , mama ...
mama : cepatlah .
sya : ish , orang nak pergi kaunter mana satu ? mana lah tahu .
mama : pergi jelah yang mana-mana pun .
sya : mama , kaunter ada sepuluh ! sepuluh , ma !
mama : ish , pergilah cepat !

nak tak nak , sya kena pergi jugak . itupun ditemani adik sya , danish . hehe ~ 
alahai NURFARAH SYAZANA , KENAPALAH ENGKAU BEGINI ???
hurm , sesiapa nak berkenalan denganku , pandai-pandailah yew .
A SHY NOT MY PLACE TO BE . HAK3

okaylah , salam =)

2 comments:

Anonymous said...

wat lawak ah kao...
sjak bler ko jdik shy???
plezzzz ah... t'ckik aq dgo.. kahkahkah

Cik syazana said...

ak buat lawak ??
hurm , so ak lyak ah jdi plawak ?? ngeee ~

hahhaa , ak mmg shy orgnye .
alaahh , nak tercekik ??
kesiannn . nah3 , amek air nie . hahaha ~