nuffnang ads

Monday, 7 March 2011

today and yesterday :)

assalamualaikum :)))) hahaha , yesterday ? banyak kepoyoan , berangan , perasan , hahaha , semua ada semalam . tak tahan betui . kesian mama ., terpaksa melayan kerenah aku yang mengong semalam . hahaha ~ kahwin ? kad jemputan ? baju kahwin ? hahaha , semua ade . hahaha ~ tak larat betui . sampai mama pun menyampah dengar . hehe ~ bukan apa ,siapa kenal aku , tahulah aku macam mana . hehe ~ tak pernah serius un . haha ~ so , jangan ditanya sejarah cinta aku . memang tak ada yang berbekas di dalam hati ini . hahaha ~ teruk kan ? so , farah syazana tak matured lagi . bak kata cikgu fauziah , cinta ini mematangkan orang . tu yang aku tak matured . keanak-anakan . hahahah ~

aku tak couple ngan sapew2 pun . tak nak pun !!! aku takut aku akan melukai hati orang atau orang yang melukakan hati aku . so , no couple waktu sekolah . akan ku pastikan ^_* walaupun sukar tuk aku lakukan . sebab , bukan cinta , tapi kemahuan . sebab apa ? bila sahabat kita bercouple , kita akan rasa nak jugak . aku tak dapat menafikan ! tapi try tuk nafikan . hahahah ~ cinta itu buta an ? so , aku tanak ah buta awal2 . hahaha ! nak mengelakkan buta yang mampu mengubah hidup kita :)

hurm , essay tak siap-siap jgak . hahah ~ malaslah , idea kong . idea ? please come ! nak buat essay nieh . doyaiiiii ~ fuh , hari ni ngantuk gile kat skolah . inilah akibatnya berjaga malam . bukan berjaga , tapi menyelesaikan kerja yang tak selesai lagi , hehehe ~ ade jew alasan aku nie an ? hahaha ~ urm , rindunye at geng KAMI SUSEN . rindu sesangat !!! <3

hah , rasa macam nak tampo jew dux form * nie . macam apa jewp . aku tahu lah kawan aku , geng aku . tak de nye nak berhutang smpai beratus-ratus ! gile pew ? huh , sebel ! dari form 1 sampai sekarang , tak habis2 cari gaduh . kata 0-0 ! tapi hampeh doh . hurm , malas lah nak kutok orang . semalam buat dosa , hari pun sama .astarfirullahal-azim !!! hurm , asyik ngutok jewp . buat tambah dosa betui rh !

ouh no !!! omework tak siap lagi ! macam mana boleh berblog nie ? doyaiiiii , berjaga malam ah jawabnye . huh , lebam mata aku . doyaiiii , takpew2 .. ganti waktu cuti nie ! hahahha ~ tidur sepuas-puasnya ,. hahaha . tapi an , tak boleh jugak . aku kena cover balik subjek yang aku terlepas . contohnya , sejarah ngan akaun ! habislah aku ! berkerja keras ! otak , get ready yew . hahahah ~

okelah , nak buat omework . kang tak siap terus lan ngadap blog ngan facebook . chaw dlu yea , bye bye , salam :)))))) nyte <3



p/s : nota sejarah ? baru nak buat bab 1 ! cikgu nak sampai bab 4 . mampukah aku menyiapkan ?
       laparnye , bile mama nak balik nie ?

2 comments:

Anonymous said...

salam.....hai fara....hihihi...just nk ckp psl nota sejarah yg ko kate kena siapkan 4 bab tu kan...susah kut...kalo aq perlukan 2 minggu lbh nk siapkan...ye lar nk siapkan 1 bab un susah ni kan nk kena siapkan 4 bab!dah 1 bab tu un pnjg lebo je...tu kalo termsk omwork len lar...2 minggu lbh tu...ehehe....

Cik farah said...

hahaha , memang susah pun ,
tak siap pun lagi .
so cuti ni lah ak kena cover .
tapi still dlm mo0d malas ><