nuffnang ads

Wednesday, 9 March 2011

what happen today ???

hyepppp ~ hahahaha , ooppss , sorry ! assalamualaikum :) hehe , ter-excited sekejap .. huhu , poyo kan ? almaklumlah , bukan farah kalau bukan poyo . hahaha ~ ouh ya , homework tak adalah banyak macam semalam . so , hari ni boleh relax sikit . waaa , nikmatnya . syukur alhamdulillah ^_^ hurm , sekarang ini saya tak boleh nak main-main dah . kena fokus spm . even spm 2012 . kalau saya tak mula dari sekarang , alamatnya , syahidlah saya nak cover semua subjek .

cuba kira berapa banyak buah buku dalam gambar sebelah ni ? hurm , saya ambil 10 subjek ! fuhh , tambah satu subjek . PMR ambil 9 subjek , SPM ambil 10 subjek . memang jammed lah otak saya nanti . huhu ~ math mode , add math , sejarah , english , bahasa melayu , prinsip akaun , biology , physics , chemistry , pendidikan islam ! ni saja . hahaha ! subjek yang kena banyak fokus bagi saya ialah ENGLISH , ADD MATH , BIOLOGY , CHEMISTRY , PHYSICS and AKAUN . fuh , memang kena ! hahaha ~ go0d luck fara ! don't give up awal-awal . sampai bila pun jangan give up . yeahhh !!! 10 A1 , insyaALLAH :)))

for seha , sama-sama , afwan , welcome :) huhu . saya tahu tiga bahasa saja . saya malas nak pergi cari bahasa lain kat google . hehehe ~ saya pun rindukan semua itu . wah , dah lama tak basuh baju bersama-sama . bergossip , mengenakan orang ! rindu sangat ,

oh ya , saya dapat mesej pasal CINTA , bukan apa pun . suka ayat nie . hurm , whateva lah :P mesej tuh berbunyi macam ni , 
" sayang .. tak kala pertama kali kita berpandangan , terasa ada sesuatu disudut hatiku ini . angin mesra bertiup lembut di sudut pintu hati yang tertutup tapi ... samar-samar cuba membisikkan sesuatu di hatiku .tentang sebuah kemesraan . kehidupan . harapan dan sebuah kisah cinta .. antara kita berdua .. di kala cinta berputik mesra , tidak pernah ku menyangka bahawa itu semuanya ... sandiwara penghiris jiwa dan sebuah ilusi mimpi , tentang satu pertemuan dan sebuah perpisahan yang cukup menyakitkan hati . yang menjadi beban jiwaku sehingga kini ! "

ni bukan saya yang ungkapkan , saya cuma dapat mesej tuh saja . bukan dari sesiapa , jangan salah sangka ya . ada lagi , bunyinya macam ni pula ,
" cinta haruskah kau menyakiti dan disakiti ? cinta tak bermata bisa menghunus bisanya , pada yang tak mengerti apa makna sebaliknya cinta . cinta membuatkan dunia hampir sempurna dan boleh juga meresahkan jiwa yang tenang menjadi goncang . selami maknanya cinta sebelum terjun ke lahar cinta yang panas dan memeritkan .. "

ayat-ayat ni semuanya nasihat bagi saya . hahaha ~ memang saya tak mengerti cinta yang sebenar-benarnya . * jangan terasa dengan apa yang saya postkan ini . tak ada niat untuk menyakiti hati mana-mana pihak . sorry awal-awal .


alangkah indahnya . aku berharap begini :)

amin :)))) okaylah , saya nak post pasal cinta . baca taw , jangan tak baca . huhu ~ komen pun jangan lupa :) bye bye , salam :))))


p/s : ngantuk *_*

No comments: