nuffnang ads

Tuesday, 19 April 2011

aishhh , babun !!!

olla ,

grrrrrr , malu seyhhh .. rase macam bengong pun adeee ! aima , nakal nakal buad sorang-sorang .. ni tak , buad aku jadi segannn .. alolololo , nak buad apa segan ? hurmm , ADE AKU KESAH ?! but MEMANG AKU KESAH PUNNN !!! huwaaaaaaaa , aima !!! jahatnye kau !!!

bile dah mesej dengan dia , baru kau bagitahu ?! betapa sengalnye kau ! hehehe ~ ade ke patut kau buad macam ni kat aku ? tahik betul lah ... HAHAHA ..

dahlah , rase macam pakai blusher 5 inci ... HAHAHA , bengongnye aima ! aku pikir itu je .. rupe-rupe nye ada mesej tambahan ...! argggghhh , sengal !!!

okaylahhh , geram plus malu . huahuahua ... mesti dah bangga gile budak tuh ? sorry , aima ada masalah otak sikit hari ini . harap maklum :)

walaupun aima jahat dengan aku :( , aku still sayang dia sebab dialah teman bergayut aku .. hehe .. tempat berkongsi rahsia .. tapi agak-agaklah ... huhu ..

byebye , nyte . salam :)))

p/s : masih mengantuk lagi *_*

No comments: