nuffnang ads

Wednesday, 20 April 2011

aku SAYANG kamu :)

assalamualaikum ,

hehehe , kamu tahu tak apa yang saya baru rasa semalam ? sesuatu yang tak pernah aku rasakan . hehe . aku dah mule gatai niehh .. ohh no , back to normal !!! hehee ..

walaupun soalan itu ditanya oleh sahabat baik aku , aku sudah rasa tidak dapat bernafas dengan elok-elok ! dan aku juga tidak menyangka yang kamu akan berterus terang dengan sahabat aku . sebab dengan aku , kamu macam ......... macam biasa-biasa aja . hehe ...

kamu nak tahu tak ? bende yang paling buat saya happy ialah bile budak sarjana balik and ................ hehe . dapat mesej dari kamu ! tak tahu lah kenapa . yang pasti , aku akan tersenyum sentiasa . huahuahua , malu lah pulak *_* ....

aishhh , hati ni kata nak ! tapi mulut kata not ready . macam mana tuh ? hurm , dunno lah !!! huahuahua , FOR DALILA SA'ADAH , aku tahu kau akan baca belog aku . so , jangan nak ketawakan aku . sebab aku nak meluahkan perasaan nie .. HAHAHAHHAHA XD ... poyo je aku nie ...

kamu kamu , hehe ... bila dengar lagu nie , aku teringat kamu . taktahulah kenapa :P hehehe


hehe , aku tunggu kamu :) kini aku sudah tahu jawapan kamu . kamu sayang saya ? saya pun sayang kamu , hehehe .. adoyyy , dah lah ... aku dah malu ... byebye , salam :)

2 comments:

~sYaFiNiE....~ said...

aceceee.....luahan perasaan....jujo nh...hahahahahaa......kntoi suda !!

Cik syazana a.k.a nonomey said...

hahahha , jujo habs rh nieee ! taktahu ke ? hehehe