nuffnang ads

Sunday, 10 April 2011

apo dah jadi sama aku ?

assalamualaikum !!! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , rase nak menangis je ... ish , asal nak nangis sebab dia lak?! buang masa betul !!! mama , i am jealous !!! serious jealous !!!  waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !


sangat jeles , dah lah , takde mo0d aku dibuatnye ... mama abah !!! tak suke nyeee ~ nak menangis lah ...


nasib baik lah korang tak nampak aku nangis niee ! KAMI SUSEN , sedih sedih ... tapi kan kenapa aku nak jealous lak ?! dia bukan sape-sape pun !!! kenapa cemburu ni dapat membuatkan aku menangis ?! waaa, sensitifnye aku niee ! taknak ! taknak !

okay , aku tak nanges pun sebenarnya . tapi .............. hati yang menangis ! waaaaaaaa .. pedih nye bile ade sifat cemburu niee ...


nasihat untuk aku , JANGAN JELES !!! lagipun , dia bukan milik aku pun ... waaaaaaaaaaaaa =( nak pergi menenangkan jiwa !! hurm , okaylah , byebye , salam .

No comments: