nuffnang ads

Monday, 4 April 2011

assalamualaikum :)

hahaa , ak dah bagi salam , so tak perlu mengulangkan lagi .. hehe .. korang , aku nak tanya sikit larh . sikit je larh , urm maybe sikit . heheee ~

" apa tanda-tanda lelaki suke at kite ??? "

dan.....

" apa tanda-tanda lelaki tuh setia dengan kite ??? "

mesti korang pelik kan ? yelah tetibe aku tanya soalan cam gini . hehe . bukan apa , aku cuma menanyakan apa yang tidak aku fahami ... yelah , aku kena juga berhati-hati supaya my LOVER tak terluka . pedih kalau terluke . tamau tamau , hehee . cukuplah aku mendengar cerita-cerita orang .. my LOVER tak boleh dilukai . tapi aku tahu my LOVER akan terluka jugak suatu hari nanti . hanya menunggu masa yang menentukan .

" sayang , bersedialah kerna aku tidak mampu untuk membelamu nanti ! "


*******************************************************************************************************************************

tadi kan seronok gile . takde lah gile . cuma gile lah jugak . kahkahkah . macam gile je ... hahahhaa . okay , let me story what happen today . hehe . hari ini  semua nak cakap pasal perasaan .. huhu . sedih , kelakar , gatal , miang , gedik semua ada . hahahhaa . mantap jugak lah cerita kawan-kawan aku nie . husna , syasya , dalila , zul .... huhu ... sorry lah , aku tak tahu nak cerita apa . cukuplah rahsia ini tersemat di hati . dan cukuplah KAMI SUSEN yang mengetahuinya . memang tak dapat aku nafikan , putus cinta atau menunggu seseorang itu memang pahit . sangat pahit ...

ini jugak yang menyebabkan aku tak berani nak beri LOVER aku kat orang lain . cukuplah memori lama itu mengajar aku erti jangan menunggu orang yang memang tak suka kat kite . haha . takde lah , aku hentam je nie . yang pasti , LOVER takkan diserahkan kepada sesiapa yang hanya ingin memainkan . kesian LOVER aku nanti . ngeee ~

 elok-elok hati korang cantik macam nie . tapi bile time putus cinta , alohaaiiii , terseksa hati korang nie . korang seletip ke , gam ke , paku ke , jahit ke ... tetap terase . memang sakit putus cinta ini .. so , pikir-pikirlah sebelum bercinta . adakah korang bersedia untuk dilukai atau melukai hati orang lain ??? for man , jangan bercinta kerana wajah seorang gadis , tetapi bercintalah dengan sifat-sifat baik dia . kerana cinta kerana wajah , takkan lama . percayalah . korang mesti taknak makwe korang keluar dengan lelaki kan ? for girl , cube korang pikir . kenapa laki suke bercinta dengan orang tak pakai tudung tapi bila lelaki ini nak berkahwin , dia akan cari wanita bertudung ?


sebab lelaki ini sebenarnya tak suke orang lain dapat melihat apa yang boleh dia lihat yang hak milik dia .pikir-pikirlah . korang nak ke hati bertampal-tampal nie ? kalau aku taknak , tapi aku tahu aku ini jugak bakal menghadapi nye . so , aku berharap aku tak dilukai .  amin :) ouh ya , korang pernah dengar tak orang cakap , " cinta sebelum kahwin belum tentu kekalnye , tapi cinta selepas kahwin insyaALLAH akan berkekalan dengan restu dari ALLAH S.W.T " . hurm , aku mengharapkan macam tu jugak . hehe . aku ni bukan lah baik sangat . tak rajin . so , aku taknak menambahkan dosa aku lagi . saya taknak masuk neraka !!! 


********************************************************************************************************************************


aku pernah rasa menunggu . dan aku takkan menunggunya lagi sebab seksa . tapi putus cinta lebih sakit . aku akan jaga LOVER aku elok-elok . hehe . dah kali ke berapa ntah aku cakap aku akan jaga LOVER aku nie ?? hehee . lantak aku lah , blog aku , hehee ~ memang payah untuk melupakan , tapi ingatlah ... bukan " dia " je yang penting dan boleh bahagiakan korang . keluarga dan rakan-rakan mampu juga membahagiakan korang . tapi jangan korang tak kahwen lak . kita perlulah meramaikan kaum nabi MUHAMMAD supaya islam lebih berkembang . huhu ~

korang korang , doakan aku melawan nafsu syaitan ini . sesungguhnya , aku tak mampu lagi menghadapi nye . aku takut . biarlah aku mencapai cita-citaku dulu . then , nikah !!! yuhuuu ~ hahahaa . nak kahwin jugak . tapi kan sempat ke aku kahwin ? bukan aku je , korang sekali . sempat ke ? yelah , sekarang ni dah banyak petanda hari kiamat . nauzubillah ... aku tidak bersedia menghadapi mati lagi . " YA ALLAH , AMPUNKAN DOSA-DOSA KU YANG SEKECIL ZARAH ATAU BESAR .. AKU MOHON YA ALLAH , KAU LAPANGKAN DADAKU SEMUA MANUSIA INI TUK MENGHADAPI HARI KIAMAT . BANTULAH HAMBA INI DALAM MENDAPATKAN CINTA-MU DENGAN LEBIH RAPAT . TEMPATKANLAH AKU DAH SELURUH UMAT ISLAM DI SYURGA YA ALLAH .. AMIN ! " ...

korang dah aminkan belum ??? amin cepat !!! hurm , hari ini aku rase aku taip panjang lah , hehee , tak sedar lah .. okaylah , bye bye . salam :)))


p/s : mengantuk sudaaa ~

No comments: