nuffnang ads

Sunday, 10 April 2011

assalamualaikum ...

aku : hello , faiqah ada tak ?
adek : ada , sekejap ye .. (iqaaaa)

faiqah pun mengambil gagang telefon daripada adek dia .

aku : haiii !
faiqah : haiii , eh FARAAAA !
aku : ish , sape fara ?
faiqah : eleh , macam aku tak cam je suara kau !
aku : oh , hurm ..

aku sebenarnya call kau ade sebab . bukan sekadar untuk bertanya khabar , malah untuk meluahkan perasaan . tapi bila cakap pasal kawan , terubat sikit hati yang cemburu nie ! hurm , aku taktahu nak luah macam mana ! takpe2 , nanti aku call kau lagi =)

faiqah : kau ni ada masalah cinta ke ?
aku : eh , apa tuh ?
faiqah : poyo lah kau . aku tanya elok-elok nie . kau ade masalah cinta ke ?
aku : hurm , entah lah . ( hati aku kata lain =( )
faiqah : betul ke nie ?
aku : aku rasa berat . berat hati .
faiqah : hah , berat hati ! cer citer . kau ni kan suke sembang tergantung .
aku : (haha) , aku rasa macam aku tak mampu nak nak tanggung hati ni ..
faiqah : hah , boleh pulak ? takpe2 , meh aku tolong kau !
aku : (haha) , takpelah , biar aku je tanggung sendiri .

sorry faiqah , aku saja kata bye kat kau sebab aku rasa nak menangis . aku taktahu lah kenapa aku sedih sangat . takkan lah sebab aku jeles je ?

okaylah , smoga aku menjadi fara yang normal eppy go lucky . byebye , salam :)

No comments: