nuffnang ads

Monday, 18 April 2011

assalamualaikum :)

perlu bagi salam lagi kah ? hurm , not kan ? kan ? okay , today , hari ini aku nak cakap pasal kenangan . kenangan apa ? teka lah , hehehe ... okay , straight to the forward lah . senang sikit ... HAHAHA , kalau korang kenal aku , korang dapat tekalah .. aku nie tak ada pun kenangan cintan cintun niehh . tak reti nak bercinta .. hehehe , bajet je nieh .. whohahaha ~

so , topik kita pasal kawan ... aishhh , kawan memang penting bagi aku ! sangat penting ! antara dapat boyfriend dengan kawan , aku better dapat kawan !!! sebab bile kite ade boyfriend , masa kita kurang dengan kawan . bagi aku lah .. tu sebab aku malas nak kaple kaple nieh .. huahuahuahua .. cukuplah sekadar hubungan teman tapi mesra . hehehe ~

gedik betul lah aku nie .. okay , aku memang gedik .. aku mengaku .. hehehe ... aishhh , suke betul tukar topik .. masuk balik topik yang asal . aku nak cakap pasal sahabat , kawan teman dan seangkatannye ... hehehe ...


ni zaman masih ramai lagiii . sangat ramai .. huhuhuhu ...



always ...


hurm ,, love gen 9 so muchhhh <3

okaylah , sebenarnya aku tak boleh lah cakap pasal gen 9 .. rasa nak menangis je .. huwaaaaaaaaaaaa , korang , walaupun aku ni jauh dari mata korang , tapi percayalah yang korang nie sentiasa di hati aku .. even aku dah ade kawan baru ... aku selalu cerita pasal gen 9 kat kawan aku .. selalu sangat ! dan aku sentiasa menunggu hari korang balek rumah ! dan aku try jugak cari masa untuk korang walaupun sekejap ... walaupun aku tahu kedatangan aku nanti tidaklah disukai semua .. sebab korang rase pelik dengan budak yang dah pindah . termasuk aku .. tapi aku takkan biarkan rasa janggal dan pelik tentang korang menguasai diri aku . 

tolong doakan aku ! aku nak datang sarjana ! aku rindu nak lepak dengan kami susen dan gen9 .. rindu nak dengar orang kutuk aku , rindu nak dengar orang panggil aku 'huhu' , rindu nak makan makanan DM yang enak gileee tuh(hehe) , rindu nak buad jahat , rindu nak buad orang marah , rindu nak langgar peraturan ! senang citer , AKU RINDU SEMUA BENDE YANG AKU BUAT KAT SARJANA :)

kat sini , bukan nye aku baik sangat pun . bak kata sarjana , JAHAT-JAHAT KITE , SEBAIK-BAIK BUDAK HARIAN .. hehehe .. so , memang kalau buat jahat kat sana , orang akan cakap " standard lah tuh ! " tapi kalau kat sarjana .... fuhhhhhh , MANTAP ... hehehehe ~

wahhh , aku taktahu lah nak mengambarkan perasaan ini kalau bertemu kembali dengan gen9 .. rasa nye aku menangis dulu kot .. terharuuu ~ pe bende ntah aku nie ? orang patut hepi , aku pulak nak nangeh .. ish3

OKAYLAH , time to off segala-galanye .. sebab kerja kat rumah nie tak selesai lagi . kang mama mengamuk .. malas aku nak dengar .. hehehe .. byebye , salam :)


p/s : gayut nga anis sekejap .. hehee

No comments: