nuffnang ads

Tuesday, 5 April 2011

elllooooo ~

assalamualaikum ~ hehehee .. hari ini aku tak pergi sekolah lagi . alhamdulillah aku ni calon budak cemerlang . hahaha . takpe , baru second time .. hehe .. lek lek dulu . hurm , JANGAN TIRU AKU ! okay , aku nak cerita apa yang aku buat time tak gi sekolah nie . okay , aku teruskan yea ...

1 hantar danish gi sekolah
2 beli makanan tuk aku .. lapo lah aku kalau tak beli ... hehe
3 kejut wan gi kerja
4 ngadap facebook
5 edit gambo ...tengoklah :) ( kalau rajin )
6 blog blog
7 makan
8 mandi . heheeeeee .
9 sejarah time ...
10 tidur ... ZZZzzzZZZzZzzZ ...

hahaha , takdelah . aku baru buat sampai no 6 .. heheh . 7 sampai 10 tu menipu je . hahaha . nak tengok gambar ? korang nie pemalas lah . hehe . takpe2 , disebabkan aku ni baik hati , oklah .. aku letak gambar2 tu :)


amacam ?? okay tak >.<


hahaa , deme ni memang DANGER pun .
kihkihkih :D


semoga bahagia ye korang :)
hehee ~


what is this ??? hehee 
tak lawa kan ?? hurm ..


aku suke tengok gambo nieee !!!
yuhhhhhu :)


nak print or tidak ?


hahaha . kelaka lah pulak 
bile tengok gambar nie ><


ramai kan geng kami susen ?
hehee ~
sebenarnye ada lagi .
tapi dah tak muat .. kih3

for kami susen , sorry kalau gambo korang takde 
dalam nie .... :)

oklah , nak mandi . dah melekit-lekit . sudahlah ngadap sampai lupe nak buka kipas . memang panas lah . lepas tu nak jemur baju ... hehe . bye bye , salam :)



No comments: