nuffnang ads

Tuesday, 5 April 2011

eyyuuuuuuu ~

assalamualaikum , eyekkksss ... aku paling tak suke ada kawan macam tuh . eiii , takpayah pakai tudunglah kalau rase nak memalukan ISLAM dan kaum hawa . agak-agaklah , kau tu perempuan . letak video-video macam tuh . tak malu ke ? mampus kau lah , janji aku dah remove kau jadi friend aku . eyyyyyekks , taknak aku kawan macam ni .  perangai gile ! gatai ! miang !!! memalukan !!! menjelekkan !!! blah blah , suke sangat tegur aku . heyyy , aku tak berminatlah nak cakap pasal bende-bende tuh . buang masa !

kahwin rh cepat !!! buat malu je . eh , ada ke orang nak ? entah3 , sekadar nak body je . nauzubillah , mintak dijauhkan . mungkin bagi orang lain biase , tapi bagi aku luar biase . sekarang baru aku sedar apa keburukan berFACEBOOK... mintak-mintak lah kau diberi kesedaran . amin =)

ingat , kita ni perempuan . malu lah sikit kak oiiii ... umur dah 21 tahun , miang macam orang dah berkahwin . eyyy , tak faham aku dengan kau nie . macam sewel pun ada . dah lah , malas aku nak cakap pasal akak nie . hey , tak layak kot nak panggil akak . hesyyy , sengal !

*******************************************************************************************************************************

hurm , sekarang kite masuk cerita lain pulak . okay , tadi aku tengok cerita CUTI-CUTI CINTA .. lakonan farid kamil dengan nora danish . seronok lah jugak . romantik pun ade . hehee ... mule-mule aku ingat nak tengok HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH . tapi macam tak syok je . hehee ... takpe , nanti bile aku ade mo0d , aku tengoklah . entah bile pun aku taktahu . ngeeee ~ and then aku tengok cerita 2 HATI 1 JIWA .. yang nie kelakar . hehe . takde lah kelakar mana , tapi kelakar lah jugak . HAHAHAHA ~ tak tengok sampai habis lagi . esok sambung balik =)

korang , aku kan sakit gigi .. sedih sedih =( lagi sakit dari hari tu . berdenyut=denyut rase . pendek kata , memang sakit . rase nak menangis je . baby , please pujuk i ~ hehee .. sudah , aku merepek . hehe , gaya aku macam ade pakwe je , padahal ..... kahkahkah .... dalam mimpi jelah ... HAHAHA .

nak tolong carikan ke ??? boleh jugak . cari yang ikut taste aku . hee ~ hensem , kaya , baik hati budi , pandai ambil hati , apa lagi erk ?? esh, banyak lah nie . hehee . cari cari ... tak hensem pun takpe lah , tapi comel . hehehe .. alohaiii , banyaknye songeh aku nie . HAHAA . layan ...

okaylah , esok aku sekolah . mama pun dah bising suruh tidur . almaklum lah , anak dara pak cik sobri dan mak cik dalina nie 'senang bangun'... hehee .. paham kan ?? kihkihkih ... ouh ya , aku rindu dia tapi aku malas lah nak layan . hakhakhak ... apa jenis oranglah aku nie yeee ??? hehe . ouchhh , gigi aku ... sakit bertambah .. hurm =(

nyte .. bye bye , salam =)

nurfarah syazana

No comments: