nuffnang ads

Monday, 11 April 2011

feewwiiiit .. HAHA

assalamualaikum , 

hari ini penat gile . taktahu lah kenapa . hehe . jawapannya ialah TIDUR LAMBAT kan kan ? HAHA . nak tdur awal , tapi tak bole lah . sebab mata tak get ready nak tidur awal-awal . hehe . macam sengal kan ? time paling mengantuk sekali ialah time fizik .. fuhhh , memang berair lah mata aku menahan ngantuk . hehehhe .

balek balek sekolah , aku online jap . hehee . then , solat zohor and makan . mule-mule ingat nak buat biology , tapi mengantuk lah pulak . memang tidur dari pukul 4 sampai lah pukul 6 lebih . huahuahua , lama tak ? kay , bangun bangun aku terus tengok handset !!!

wowwww . 2 missed calls ang 1 message from tinie . HEHE . sorry lah beb , aku tidur mati kot . HAHAHAHA . mesej nye berbunyi begini ( eh , macam poyo je ayat ni , HAHA ) :

" CIK FARA , BLE ANDA SUDA BNGON T .. TLG TPON UMH CIK TINIE YE .. HARAP MKLUM .. TIME KSEH.. "

aishhh , tinie nih . macam tahu-tahu aja yang aku tengah tidur , HEHEHE . then , nak solat maghrib tadi , aku tengok handset lagi . eh , ada satu lagi mesej . aku ingat dari tinie . rupa-rupanya dari my bff . 

to my bff ( boy ) : tak perlu lah kau faham , sebab aku pun tak faham .. HAHAHA . yang pasti , aku dengan dia takde apa-apa ... kawan seperti kau jugak :)

***********************************************************************************************************************************

mama abah pergi keluar . beli durian .. wahhhh , yummy yummy ! HAHAHAHA . nak makan sebanyak yang bole . nak kalahkan akak saya , DALILA SA'ADAH ! HAHAHA . akak , jemput datang rumah . kita lumba sape makan lagi banyak . ngeee ~ hehee ...


alangkah indahnye dunia . HEHE . akak , dun jeles jeles . HAHAHA . aku nak makan banyak sebab aku taknak fikir pasal dia . serabut kepale nie fikir pasal dia .  menyampah pun ade ....

***********************************************************************************************************************************

dahlah buat aku macam nih . rase terseksa hati nih ... aku tak suke ! tapi , grrrrrrrrrrrrrrrrr ... dahlah , bila cakap pasal kau , mo0d aku terus berubah ... geramnye !!!!!! okaylah , aku nak buat homework . sudahle esok kena hantar ... ciritttt . HAHA ....

kaylah , byebye . salam :)


No comments: