nuffnang ads

Sunday, 10 April 2011

harvard medical school :)

assalamualaikum , yeheeee . HAHA . korang tahu tak ? aku teringin nak pergi kat situ . BELAJAR MEDIC . alangkah indahnye .. wahhhhhhh . tak terkata :)


ini dekat USA . hehe . jauh lah pulak . takpe takpe , demi cita-cita ku ! huahuahua ! BOSTON MASSACHUSSETS , USA ...  doakan aku :) pleaseeeeeeeeeeeeeee ...


besarkan ?? hehe . agaklah besar . HAHA . yeyeye . nak jumpe mamat hensem kat sini . HAHA . bajet jumpe je kan kan ? HAHA . ish ish , betulkan niat ! aku nak pergi sini untuk mencapai cita-cita ! yeahh !!! HAHA ... macam tak btulkan aku nie ? HAHA , maybe yes and maybe not . KAHKAHKAH :P


okay , next story ! HAHA . esok aku pergi mcdonald ! sape mau ikot , angkat tangan macam saya ... HAHA . gile suda ... HAHA .. okay , aku sambung balek ...




jum pergi ramai-ramai . tapi naseblah kalau korang takde place . HAHA . ish , asal aku banyak gelak nie . ayoyo . hehe . esok dating dengan si dia . HAHA . bukanlah dengan budax smab .. tapi bukan 1 sekolah , classmate aja lah ., HEHE . dah lah , aku nye otak sudah mereng . ngee ~


byebye , salam :)

No comments: