nuffnang ads

Wednesday, 13 April 2011

i am very very sad =(

assalamualaikum ,

aku kan dah menangis . tak tahan pendam rindu niehh .. memang sakit rasanye !


tak larat nak kesat air mata .. waaaaaa , sedih bangat ! nasib baik ade video yang bole mengubat rindu ...



kelakar lah bila tengok . chumel chumel belaka ... muka suci lah katakan =) alohaiii , sensitifnya hati ini .. aishhh , sebab ni lah jugak aku tak nak dilukai ... i am scared !!!


semuanya kenangan yang manis buat gen 9 dan AKU <3 hurm , rindunyeeeee ~ aku taktahu lah kenapa aku cepat sesnsitif gile ... aishhh , tension kot . tapii , tak jugak ... kenapa eh ? bole jawabkan untuk aku tak ?

***********************************************************************************************************************************

baru aku tahu yang dia tak suka diganggu .. sorry , i don't know about u well :) hurm , takkan ganggu kau lagi ... tapi kan kau jugak yang kata tak ganggu .. tu yang aku ganggu je . HAHAHA , takpe lain kali aku  try tak ganggu kau dah :)

kaylah , nantuklah ... karangan tak siap lagi . memang tak siap sampai esoklah ... dah ngantuk gile nihhh *_* kay , byebye ... salam :)))

p/s : nak sambung nanges lagi !!! huahuahua =(

3 comments:

-syafinie-4eva- said...

alahai...cdeyhnye mmbe ak nh....

-syafinie-4eva- said...

alohai...cian mmbe ak sowg nh...hehehee...

Cik syazana a.k.a nonomey said...

huahuahua , sedih gile tahap babun lah nie =(