nuffnang ads

Saturday, 23 April 2011

jengjengjeng ^^

assalamualaikum ,

aishhh , malasnyeee esokk ! apasal ade kelas biology ?! grrr , nak tidur lah ! aishhh , cikgu nieee .. rajin bebeno ! hehehehehe ~ i am lazy ! sangat lazy -,- hurmm , hari ini aku berkenalan dengan seseorang yang jauh nun di sanaaaa ! HAHAHA , bajet gile ayat ... sabor je lahh ..  from philippines ! mantap kan ! hehehehe . aku mintak mara cabides ajak kan bahasa dia . suke suke :) tapi kann ade ke patut dia kata bahasa malaysia susah ?! grrr , geram , HAHHAHAHAHA ...(poyo sekejap) hmm , memang agak susah pun :) whohahahahhahahaah ~ macam sengal jeee ... yeyeye , tadi ipah kol ! suke suke ! ade jugak yang ingat aku ! padahal , semalam pun ada orang kol aku . HAHAHAHA , SEMALAM ADE TIGA ORANG CALL AKU !!! BANGGA GILE !!! hahahaha .. tapi kan , ade bahaya nyeee ! aishhh , mintak mintak lah dia taktahu .. hehehe ... mama ! happy birthday ! sayang mama ! semoga panjang umur dan dimurahkan rezki !!! alahaiii , mama dah makin tua .. hehehe . tapi still chumel .. like mother like daughter ! hehehehe .. macam apa jeee ...tapi betul taw .. HAHAHHAA ... esok lepas kelas biology , aku nak ENJOY sepuas-puasnyeeee ! nak lupekan bende yang merapu kat kepale otak nieee . buad nyemak jeee -,- aku taknak buka buku selain buku BIOLGY ! my fevret subjek .. -,- (menipu je)hehehhehe .. aku bosan tahap karma ! dan aku sangat sangatlah malas sekarang nieee ! fara ohh fara , exam nak dekat ! udah2 lah ngadap fb nga belog nieee ... tapiiiiiiiiiii aku tak boleh pisah dengan belog !!! sayang <3 hehehe .. gedik gile aku nieee .. adoyyyyyaiiii .. okay lah , malam nie.. malam semalam .... aku tersangat sangatlah blur .. taktahu lah kenapa ! grrr , geram pun ade .. sabor je lahh ...

kbye , salam :)


p/s : aku nieee dah mereng . sangat mereng =='

No comments: