nuffnang ads

Sunday, 17 April 2011

kerja nakal aku dan aima ^^

assalamualaikum ,

hehehe , memang nakal pun . taktahu lah kenapa .. bile aku dengan aima bergabung , mesti ade je idea nakal kat otak niehh .. hehee .. SORRY TO SESIAPA YANG KENA .. huahuahua ...

malam nie nak kaco lagi .. hehe , cuma semalam yang kena boys ... malam ni girls lak . hehee , siapa lah yang jadi mangsa aku dengan aima nieh yew ? hehehee , get ready girls .. HAHAHAA

^_^ KYEZ SIIRUM YEAM $HAT ^_^


sorry lah tak dapat nak bagi tahu makna nye sebab nanti kantoilah ,,, hehee ... kang korang bangga lak tiba-tiba bagi ayat macam nieh .. hehee .. especially boys .. HAHAHA

BOY A , B , C , D : apa benda nieh ?
aku & aima : hahaa , berzikir nie .. tak tahu ke ? hehe


boy A : hah ? tak pernah dengar pun ...
aku : hahaa , zikir sesat niehhh ...
boy A : ya allah , kau lindungilah sahabatku daripada kesesatan ...
aku : (hahahahha,tak pasal2 didoakn , pape pun AMIN , HEHE ) HAHAHAHA .

bile boy B mesej aima ,
boy B : kenapa kau dengan fara hantar mesej sama ?
aima : haha , kami ada chemistry ...

bile boy B mesej aku ,
boy B : ayat kau dengan aima sama je ?
aku : oyeke ? hahaha , memanglah .. dah nama pun berkomplot ...

haha , kami minta maaf ... kami busan sangat semalam . tu yang kacau orang tuh .. hehehe .. so , berbangga lah korang sebab kena kacau dengan aku dan aima yang cute gile gile nieh .. hehehe .. perasan lah pulak . tapi memang betul kan ? kan ? hahahahaha =)

k , sesiapa yang ade idea gile , bole lah berhubung dengan aku . sebab insya-ALLAH aku akan join . hahaha . sila hubungi kami yang sememangnya otak gile gile nieh di talian 013-$)@%$^) dan 013-$$@%((& HAHAHA , nak senang , contact kat fb aje ....facebook aku :) dan muka buku aima ...

k, harap maklum , HAHHAA . byebye , salam :O

p/s : tak sabar nak tunggu orang call .. hehehe ^^

No comments: