nuffnang ads

Sunday, 3 April 2011

korang !!!

assalamualaikum , korang korang . korang rase tensyen tak ? aku paham sebab aku pun STUDENT jugak . hehee . korang mesti tak suke dengar mak ayah korang membebel suruh belajar kan ? hahaa , relax sudah . tak adalah , ikut je apa yang disuruh oleh mereka .

alah , mule-mule memanglah malas . aceceeyyy , aku tak sedar diri sendiri lah pulak .. hehehe . takpe , ini nasihat untuk korang dan aku sekali . nih aku nak bercerita .. hehee . aku ni kalau bawak motor mana ada sopan . so , aku mendapat lah pangkat iaitu ' minah rempit ' ... hehee ... tapi bagi aku pangkat tuh tak ada apa-apa . hehee . sebab pangkat tuh pun macam tolol . hak3


korang tak nak dengar bebelan ??? senang je . hehee ~ korang dapatkan result yang gempak .. senang je . tapi tak semestinye bile dah dapat result gempak , tak kena bebel . kena jugak .. korang kan bijak .. gunakan resut korang sebagai penyelamat . hehehe ~

bak kata pepatah , hidup biar lepak , result biar gempak happy mak bapak !!! hehee . pepatah ke ? macam tak jeee . hehe . tapi kalau rasa diri tak mampu nak berjaya , janganlah lepak-lepak . so , study lah wehhh . hahahaa . nasihat untuk aku jugak ...

okaylah , saja je bagi nasihat ini . aku pun buat jugak , nyte .
bye bye , salam :)


p/s : syok syok , ada orang kol . walaupun bukan orang yg ku tunggu .. tapi ttap seronok . yuhhhuuu ~

2 comments:

Mr. M.E said...

cik ooo cik.... ana kat cni tggu cik... nk bce kat skola x ley... jd dpt pluang balik.... jd nak bce puas2!!

gudluck SPM 2012!! (kata2 kpd kwn di SARJANA td..)

Cik syazana said...

hahhaa , antum tnggu ana ?? limaza ?? ehhehe
bagus2 , teruskn membaca . ngeh3

hahaa , gud lux 2 u t0o . :)