nuffnang ads

Wednesday, 13 April 2011

like or dislike ?

assalamualaikum ,

kay , aku pun taktahu nak story apa kat korang . huahuahua !!! takpe , aku buat-buat ade story , hehehe . macam sengal lak pulak ! kih3 ...

semalam jimmy mesej aku ... hehe ... suke suke ... tapi malangnya bukan dia yang aku tunggu .. wawawawawa ... tapi hehehehe ... akhirnya orang yang aku tunggu send message !!! suke suke suke gile tahap babun !!! HAHAHAHA . aishhh , tetibe rasa malu pulak :P

mama , kakak kan dah kan tersangkut kan kat orang kan yang nama dia kan ........... hehehe ... tak sangka mama dapat meneka dengan betul ... hehe .. suke suke ! ayoyoooo , mereng sudah :P


hidup aku bertamabah bersinar .. 
HAHAHHA , macam poyo je ....


i am really happy now . yelah , sape tak happy bile dapat cuti sampai hari selasa ? HAHAHA , pancing je nihhh ... korang pun satu , layan jugak aku nie ... hehehe .


ni gambar semata-mata . walaupun kau tak sekacak mana , tapi kau chumel di mata aku ... HAHAHAHA , aishhh , dah mule aku berjiwang .. payah nak stop nanti ... hehehe . thanks sebab buat hari aku bertambah gembira ... dan aku tidak mahu mengharapkan apa-apa dari kau sebab aku dengan kau tak pernah declare apa-apa pun . dan aku jugak kena ingat , kau bukan milikku ...

aku taktahu lah apa yang aku rasakan . memang bahagia tapi dalam waktu yang sama , aku terasa seksa . terasa diberi harapan yang tinggi . aku takut hati ini disakiti ... mintak-mintak jangan !

kaylah , aku nak mandi .. bau dah masyam .. HAHAHA .. btw , ily boy . i am happy when you always beside me =) thanks very much <3 ....

byebye , salam :)

p/s : huahuahua , i miss u boy :)


No comments: