nuffnang ads

Sunday, 17 April 2011

ollaaaa :)

assalamualaikum ,

wehhh , macam mana nieh ? exam dah dekat . buku tak baca lagi , nak jawab apa niehhhh ? aishhh , ni gara-gara studi last-last minutes ... mana tak nye , bile buka je buku mula lah ... ZZzzZZzZZ , sengal gile kan ! huahuahuahua .. cik FARAH SYAZANA , SPM next year !!! kfine , jum studi .. hehehe

cehhh , konon nak baca sejarah tapi hampehhh . belum bukak lagi , dah tidur .. aishhh , masalah gileee ! bile nak ubah attitude niehh ? alahaiii fara .. hehee

wehh , ikutkan hari ini pergi teluk batik tapiiiiiiiiiiiiiiii tak dapat pergi . sebab TAKDE ORANG NAK HANTAR =( sedih gile ! nak jumpa anissss ! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. taknak kawan semua =(

kaylah , aku kena studi jugak .. kalau tak , habislah aku .. byebye , salam ...

p/s : sekarang tak sempat lah nak post panjang2 , hurmm story semalam nanti aku post hari lain , kay ? hehee

No comments: