nuffnang ads

Thursday, 28 April 2011

penatnya :(

assalamualaikum ,

adoohhh , penat gile . yelah ... aku suruh mama hantarkan aku . tapiiiiiii mama penat lah pulak . kesian ! aku rasa bersalah ! itu yang aku sanggup berjalan kaki dari rumah ke tesco . yelah , takkan aku nak mungkir janji kottt ? aku taknak jadi orang munafik ! huahuahua ~~~


fuhhh , ambil masa 20 minit untuk sampai . ikutkan boleh je sampal awal . tapi  time aku pergi , time orang baru balek kerja . memang banyak lah kereta . sudah lah aku aloneee ~ seram !!! HAHAHAHAHA ~


ngeee , takut takut ! takut kena langgar je . sudah lah tak kahwin lagi . whohahahahahhahahahhaha . tak adalah , main-main je . mean , pahala aku ni tak adalah banyak mana . so , tak ready nak kembali kepada yang menciptaku ini lagi ... YA ALLAH , KAU AMPUNILAH DOSA-DOSA HAMBAMU INI , AMIN :)


penat ! penat ! sangat penat ! sudah lah pergi ke tesco jalan kaki .. pergi rumah seha pun jalan kaki . tak apalah . bakor sikit lemak aku ni . HAHAHAHAHAHA ... tetibe aku nak pergi timbang berat .. hehehe . tak nak lah , segan lah pulak ! whoahahahhahaha , FARAH GEDIK ! kah3 .. mesti korang pelik kan ? yelah , belog aku .. tapi aku kutuk diri aku .. huhu .. i admit it :) memang saya gedik ! hehehehehehe ~

lama jugak lepak kat tesco tadi . dari pukul 5 sampai pukul 7 ! hehehehe . anak gadis apa lah nie .... siapa tak kenal farah syazana ? kaki shopping nie ! HAHAHAHAHAHA . huh , bila nak baca novel baru beli tadi ye ??? exam dah nak dekat .. buku sekolah tak baca lagi ... ish , korban lah kejap ! exam first ! yeahhhh ( bajet je nie ) HAHAHHAHAHAHAHAHAHA .


eh , aku muslim lagi . ISLAM IS MY LIFE :) aku just nak cakap tadi aku lalu dekat dengan kuil . aku seram jugak nak lalu kat dengan kuil nie . yelah , orang cakap kat kuil banyak tuttt...tutttt ... YA ALLAH , KAU LINDUNGILAH HAMBAMU INI DARIPADA SEGALA MUSIBAH ATAU BENCANA ! ngeee ... aku doakan untu korang sekali . AMIN :)))) hehehhehe . okay , tadi sembang-sembang dengan seha . cakap pasal agama . yeahhh , seronok ! tapi aku tak berani nak berbahas tentang agama dengan orang bukan seagama dengan aku . sebab aku takut aku terpesong !

YA ALLAH , KAU LINDUNGILAH AKU DARIPADA TERPESONG . AMIN :) hurmm , janganlah pernah berlaku . okay , aku tak boleh nak post asal agama kat sini . sebab agama ini bab sensitif semua kaum ! so , harap maklum :)


ISLAM INI INDAH . SANGAT MUDAH :) tapi kenapa sukar untuk kita melakukan kebaikan ? tidak terkecuali diriku ini . aku jugak pernah melakukan kesalahan . yeah , semua orang tidak sempurna :) okay lag , aku dah sangat penat . baru je sampai rumah . then terus update belog . hehehe . belog macam diary aku :) byebye , salam :)


p/s : takziah buat keluarga nasrullah sekeluarga atas pemergian bonda tercintanya :( semoga arwah cikgu musleha ditempatkan bersama orang yang beriman . amin :)

No comments: