nuffnang ads

Saturday, 2 April 2011

sayaaa ,,,,,,,,,,

assalamualaikum , huhu . korang korang , aku kan kan ade cerita nih . hehehee ~ mama kan suruh aku kan jadi doktor . ngeee ~ sebab kan mama cakap kan dalam family aku takde yang jadi doktor . hehee ~ mama cakap doktor senang dapat kerja tapi kan nak study tuh nazak gile kan kan ??? mama kan yakin gile dengan aku 100% tapi aku kan yakin 0.01% je . hehehe ~ tapi kan kalau kita berusaha dari awal , insyaALLAH kan ! =="


wahh , bakal doktor . INSYAALLAH :) dengan bekalan doa dari mama dan abah dan restu , INSYAALLAH aku boleh mencapainya kan ??? hari ni kan aku banyak tulis "kan kan" kan ?? hahaha ~ taktahu lah kenapa . saja nak sedapkan ayat . sedap ke ? macam keling je . hehee ~

korang korang , aku juga minta doa dari korang . doakan aku boleh menjadi doktor . sudah tetap ! doktor is my future job . ngeee ~ hahaha . okay , aku ada satu lagi cerita . nak dengar tak ?! hehe .

mama dah tahu siapa menantu ntah apa-apa .. malu lah .. sangat malu . takde lah sangat , cuma rahsia dah terbongkar . hehee ~ takde makna nye dia jadi menantu mama dan suami aku . TAK NAK !!! hurm , sure ke tak nak erkkk ?? alohaiii , taktahu lah . hihihihi :P

okaylah , I AM DR. FARAH SYAZANA .. LEPASAN UNIVERSITY OF CAMBRIDGE . hehehe . perasan gile . takpe , doa doa nih . amin kan taw ... aku nak jadi DOKTOR :)))

okaylah , Dr. Farah dah taktahu nak cerita apa . lagipun pesakit aku bertambah ramai . nak check my pesakit .. busy woman sekarang nie ... macam mana lah bile dah kahwin nanti ye ??? kesian lah kat suami dan anak-anak aku .. waaaaaaaa ~

" sayang , saya sibuk hari ini . sorry ya dear <3 "

wahh , kesian kesian . tak sampai hati nye nak cakap macam tuh . =="

" sayang-sayang mummy , mummy terpaksa cancel makan malam kat rumah . mummy ade hal . 
sorry ya sayang ... lurve u all <3 "

kesian lah anak-anak aku nanti . terbiar je ... sedih sedih . eh3 , sayang-sayang ? macam ramai je anak aku nanti . hehee . takpe , kalau dah rezki aku nanti .. hehheee ~

sudah sudah lah DR. Farah . pesakit dah tunggu lama nie . ayoyooo , okaylah , bye bye . salam :)


p/s : doktor apa yeee ? bagi cadangan please :)

No comments: