nuffnang ads

Tuesday, 19 April 2011

sedih dude !!! =(

assalamualaikum ,

aku frust gile nieh ..  huwaaaa . sampai hati kau buat kat aku macam nie ! kejam tahu tak? taknak kawan sampai bile-bile ... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =(

korang percaya ke ? HAHAHA .. tapi memang aku tengah sedih pun . sebab gen 9 dah kena balik hostel . huwaaaaa , tak ade lah teman bergayut aku dah . sedih sedih :(

< ya ALLAH , kau lembutkan lah hati mama untuk hantarkan aku ke sarjana ! amin !!! >


30 april nieh , insya-ALLAH ... aku nak jugak pergi ! kalau mama taknak hantar , aku nak menangis !!! yelahhh , dah lama gile asyik tertangguh ...rindu ni lak tak tahan nak tanggung ... doakan aku !!!

dapat jumpe tiga hari pun dah kira bermakna untuk aku . mama , tolong lah hantar akak . akak mohon , ma ! sob...sob.... sedih lah kalau tertangguh lagi ..rasa nak mengamuk je ...

okaylah , kena reka ayat berjela-jela nak pujuk mama .. hehehee .. itu pun belum tentu mama boleh . hurm , i know mama is busy but i miss them so much !!! sorry sebab bakal susahkan mama :)

byebye , salam <3


p/s : tapi 30 april ade fiesta kokurikulum :(

2 comments:

Mr. M.E said...

wah2.... nk dtg sarjana?? mari2... amiin... semoga tercapai laa hasrat tu yerk....

Cik syazana a.k.a nonomey said...

nak !!! huhu .. teng-q am ~