nuffnang ads

Tuesday, 12 April 2011

some story ... :P

assalamualaikum ,

alahaiiii , man man :( I am worried about you ! i am scared if you tell him about my secret because you also his bestfriend ... i am shy ... blusher pipi ni kalau memang kau bagi tahu dia !


harap-haraplah kau tak bagitahu dia .. ngeee ~ okay , next story :) hehee , for JIMMY , congrate coz dapat IGOP ... good luck kat sana nanti . hehe ...

tiba-tiba aku rasa masalah aku mungkin akan bertambah lagi . alahai , cukuplah ...! aku dah tak larat nie ! cukup-cukuplah masalah yang ada sekarang . tak tertanggung rasanye ! tahu tak ?! thanx kat DALILA and SEHA , sebab sudi dengar masalah aku yang macam bengong nih . hehee ...

***********************************************************************************************************************************

payahnya kalau tersangkut kat seseorang ni betul-betul ... mahu gila rasanye !!! mama abah !!! kenapa aku rasa semua ini sekarang ? kenapa tak lepas habis sekolah ? huahuahua , aishhh aku nie ... ALLAH nak menduga aku lah nie . ALLAH masih sayangkan aku !!! :)

OKAY , cik nurfarah syazana !!! kau kena ingat mulai sekarang ! periksa nak dekat ! huahuahua , kang kertas kau kosong je ! so , jangan fikir-fikir bende merapu nih buat sementara waktu .. merapu ke ? haha , entahlah ...

aishhh , susahlah lah cakap pasal perasaan ! aku ni shy shy !!! huahuahua , sebab tu aku try elakkan cakap pasal hati ! sebab aku malu ... wawawawa , malu malu &_*

dahlah , jangan cakap pasal hati ... wehhh , macam mana nak buat fizik nihhh ? tak reti lah wehh ! bukan setakat tak reti , malas pun ade .. bukan malas je , MEMANG AKU TAK FAHAM PUN . huahuahuahua , menyesal tak tanya cikgu tadi =(

kaylah , nak sambung buad fizik .. dah le , fizik awal-awal pagi . kang tak pasal-pasal kena buad exercises macam hari tu .. huhu .. kay , byebye , salam :)


p/s : aku taktahu sama ade aku harus berbuat bodoh atau tak ?

No comments: