nuffnang ads

Tuesday, 26 April 2011

takde selera nak makan =="

assalamualaikum ,

hmm , takde mo0d nak makan . sebab susah ! nak buka mulut pun susah , apatah lagi kunyah . sedihnyee !


nak makan macam-macam , tapi tak boleh nak kunyah ! sabor jelah ... hmm , kena makan bubur lah jawab nye ! whohahahahaha , macam apa je ... grrr , nak makan nasik pun susah ! wahai gigi , cepatlah okay . nanti aku nak pergi cabut kau ! aku dah tak sanggup nak biarkan kau tinggal dengan aku ! pleaseee ^^


vochelle !!! aku beli dari hari ahad . sampai sekarang tak makan lagi . hmm , yummy yummy ! tapi aku tak boleh makan ! sedih tak terkata . vochelle tu nak kongsi dengan mama tapi gigi aku pulak sakit . kesian mama tunggu aku . mama , sorry :)


hehe , yang ni aku baru beli semalam . pun tak boleh makan jugak ! sedih nyeee ! bile agaknye boleh makan semua  nie ?! cepatlah okay GIGI oiiiiiiiiiiii !


+


=

tak sedap :(

semua bende aku makan semua jadi tak sedap ! geram pun ada ! apa yang sedap ?! mama abah ! nak cabut sekaran jugak ! tapi tak boleh cabut lagi sebab bengkak gileee ! macam bola :(


bayangkan ?! whoahahhahahaha . takde lah macam bola . cuma kembung bebeno ! tak suke betul ! :(


aishhh , tak tahan lah ! asyik kena telan ubat sakit gigi je . tak larat la macam nie ! orang nak makan nasik !!! ni yang nak menangis nie ! ~


okay lah , aku nak menangis + tidur + makan ubat = kurangkan sakit gigi ! bukan kurangkan sebenarnya tapi melupakan buat sementara . hmm , byebye . salam :)


p/s : mama abah !!!

No comments: