nuffnang ads

Wednesday, 27 April 2011

T________T

assalamualaikum ,

hurmm , aku masih tak pergi sekolah ... bengkak nie kekadang buad aku malu nak datang sekolah ==" ... bibir besar macam angelina jolie . huahuahua ... cepatlah okay ! saya dah busan duduk rumah !!! T____T sebab takde orang . kalau online pon , bukannye ade orang sangat .. so , conclusion is sangat bosan !!!


cepatlah okay wahai gigi . sampai hati kau seksa aku berhari-hari ?! tak kesian ke kat aku nie ? tuan kau nie , tahu tak !!! hmmm :(


kalau boleh nak makan lahap macam nie .. tapi masalahnye nak bukak mulut pun susah .. sabor je lah ... aku tak sarapan lagi nie . tak selera lah bile jadi macam nie ... :(



macam mana nak makan nie ? =="



+




=

baru okay sikitttt :(

okay lah . aku kena makan jugak nasik lemak tuh . kalau tak , macam mana nak makan ubat kan ? kan ? aku nak pergi fiesta kokurikulum niee ! tapi takkan nak pergi dengan macam nie ? aishhh , hilang kecomelan aku . hehehee ~ okay lah , kepala aku sekali pening bile sakit gigi nieee . nak cakap pun susah .. nak gelak , lagiiii lah susah . memang 3 hari ni aku tak gelak sangat .. memang tak gelak pun :(

kesian akak aku . sorang-sorang kat tempat . sorry akak . keadaan tak mengizinkan adek datang . hurmm .. okaylah , byebye .. salam ):

p/s : nak minum air zamzam lah ! harap2 kurang sikit bengkak nie , amin !!!!! :)

No comments: