nuffnang ads

Saturday, 23 April 2011

wahhh (!)

assalamualaikum ,

wahhh , HAHAA . aku taktahu lah apa yang terlalu menakjubkan ... sengal tak ?! hari ni kelas biology . not bad lah . aku kena target paper 3 .. 50 marks tuhhh . paper 2 maybe ternganga aku nak menjawabnya . HEHEHE . bajet je aku nieeeeee ~ aishhh , bangun awal kot ... mana tak nyeee semalam aku berjaga sampai pukul 3 . buat sudoku .. hehehe . saja nak buad .. sebab teringat kat orang tersayang . whohahhahaha , bajet gileee . doyaiiii ~ hari ini dia outing .. tapi aku tak online pun . sedih sedih ... hehee . dah dah lah , gedik pulak aku rasanyeee ! HAHAHAHA ... bangun pukul 8.05 .. mama dah bebel bebel .. " heyyy , kelas pukul berapa ? bangun tak lagi ? baju belum siap lagi !! dah dah , bangun bangun !!! " ... aku pun bangun lah sebab taknak dengar mama bebel . yelahhhh , hari ni pulak birthday mama .. jangan buad mama susah .. hehehe .. disebabkan aku bangun awallllllll , so , aku tak sempat lah nak sarapan sarapan nieee . kempis perut aku niee ... grrr , gedik lagii . adoyaiiii , then , terus aku culik dalila .. hehe ... bawak dia pergi kelas biology jugakkk . HEHE .. macam apa je aku niee ... then , duduk lah melangut kat kelas sampai pukul 11 am ..bosan bosan ! tambah pulak dengan perut aku yang kosong nieeeeeeeeee ! sabor je lahhh . habis je kelasss , memang dah taknak fikir apa dah . nak enjoy jeee .. tapi aku resah .. huahuahua ...sebab takde mesej dari dia . hmm , takpe lah . aku try enjoy tanpa ingat dia .. tapi tak bolehh ! melekat betul dia kat hati aku nie .. hehehe . sabor je lahhh .. okay , aku sambung balek okay ? hurmm , pergi the store . meraya-rayap sambil tunggu ayah syasya amek .. lama lah jugak .. hehehe . tak beli apa-apa pun . hurmm , penat jalan je . hehehehe .. tak sangka pulak dapat berjumpa dengan cikgu azlinda kat situ ... WAHHHHHHHHH , EXCITED GILE AKU !!! TAK TIPU !!! ALAHAIII , RINDU BETUL <3 hurmmm , sedih lah pulak .. okay okay , jangan biarkan mo0d sedih mempengaruhi diary aku nie . hehehe . then kteowg pergi rumah cikgu .. anak baru ^_^ chumel gile ! macam cikgu jugak ! suke suke ... ayyaaaa , lepak lama jugak kat rumah cikgu .. fuhhh , makan tadi sedap kotttt . hehehe . rase nak tambah lagi .. tapi , segan lah pulak ... HAHAHA ..yelahh , nanti kecoh pulak pasal aku .. " FARA SYAZANA GADIS CHUMEL TU MAKAN BANYAK GILE " , potpet potpet cakap pasal aku . malu lah aku nanti . hehehhee ... dah kenyang , dah tengok baby , aku , dalila , syasya and syikin pun berjalan lah sampai ke giant . hehehe . asyik jalan je . penat woooo .. tapi itu lah , jalan jalan pun , aku still ingat dia . whohahahahahahahaha (!) tengok bear , alahaiiii cute nyeee . bile lah ade orang nak bagi kat aku ? hehehehe .. mengharap nieh ...syiukkkk gile kalau dapat free . memang tiap-tiap hari aku peluk . hehehe .. dah dah , fara ! jangan nak berangan =( ..mama amek kat giant ... lega sebab tak kena jalan kaki lagi . hehehe .. berat turun kott hari nieee . hehhee . berlagak kejap ! kih3 ... then dorunk pun lepak kat rumah aku .. udah lah , bilik aku tersangat lah kemas .. adoyyy , segan segan ! hehehehe ... okay lah , hari essay terpanjang pulak .. banyak cerita kottt .. lepas je dorunk balek , aku terus mesej dia ... wahhh , terseksa nyee pisah sekejap .. hehehe ... gedik bebeno aku nieee . HAHAHAHA .. malam nanti mesej lagi . hehe , suke suke ... hurmm , tetibe fae tanya nak bagi apa kat dia ? aku pun blur ==' .. susah lah nak bagi barang kat laki ... ade idea tak ? kongsi-kongsi lah dengan aku yeee .. hehee .. terutamanya lelaki =)

kla , nak buad apa yang patuttt and then nak share cadburry dengan mama . mama sorang je . hehehe .byebye , salam :))

p/s : nak solat :)

4 comments:

~sYaFiNiE....~ said...

hahahaha.....bg je pape un,..hentam je...

Cik syazana a.k.a nonomey said...

hahaha , nak hentam yang tak reti sbonanyeee .. HAHHAHAA

~sYaFiNiE....~ said...

ala....ksik je penampor...hahaha...
juz kidding =)

Cik syazana a.k.a nonomey said...

apasl kejam bebeno ? ahhahaha