nuffnang ads

Saturday, 28 May 2011

aktiviti cuti sudah bermula :)

hai hai hai , eh silap . ASSALAMUALAIKUM . hehe ...

bende wajib aku buat :

1. bergayot dengan aima <3 HAHAHA
2. kacau orang .
3. baca novel .
4. jogging .

bende yang maybe aku akan buat :

~ study dehhh <3 ~

selama ini , aku hanya belajar untuk dapat result okay je . belajar last-last minutes . tapi sekarang , aku cuba menaikkan semangat aku . aku mula pasang niat baru iaitu aku nak belajar sebab aku nak ilmu sebagai bekalan aku di dunia dan akhirat . dan aku juga nak mencapai cita-cita . biarpun sukar , tapi kalau kita ada usaha , insyaALLAH ALLAH akan tolong hambanya kan ? so , mari lah kita ubah sikap malas kepada yang rajin .


so , farah syazana ... ! 
kau boleh buat . 
kenapa orang OKU boleh dapat result gempak ...
so aku yang sihat ni takkan tak boleh kot ..
so , JANGAN MALAS-MALAS :)

doakan aku ye <3 
okaylah , aku dah kepenatan .
penat cakap , penat tengok , penat menaip , penat badan .
senang cerita memang penatlah . hehe ~

tata .
salam <3


p/s : kenapa dengan tangan aku ? sakit dehhh :"(

No comments: