nuffnang ads

Saturday, 21 May 2011

......

assalamualaikum .

aku tak paham perangai lelaki . eii , susah jugak erk nak paham ? lelaki pun susah nak paham perempuan . so , seri lah kan ? kan ? hehe . ce cite pasal lelaki . aku nak tahu . hehe ... tips tips . please ..... hehe

merepek je aku ni . haha . hah , tiba tiba aku tertanya . dia sihat ke tak ? macam tak je .. tetibe je buat macam tuh ? sakit kut . semoga cepat sihat ye kawan . haha . tapi aku tak suka dia buat macam tu . nanti ada orang salah sangka pulak . grr , nak delete aku malas . HAHAHA .

aku kan rindu lah kat kami kuaci , teman gayot . aku rindu nak kacau orang . aku rindu nak perli perli orang . aku rindu nak smbong dengan junior , hehe . aku rindu nak buat senior marah . ahh , senang cerita ! AKU RINDU SEMUANYA ! TAKDE SATU PUN YANG AKU TAK RINDU !


malangnya , aku sudah pun berada di sekolah yang baru . di tahun yang baru . kawan baru . cikgu baru . pengetua baru . ah , semua baru bagi aku dan semuanya pelik bagi aku ! yeah , kenangan baru , habit baru . aktiviti baru . grrr ...

wehh , perut aku ! grr , tolong tolong ! i need food ! wakakakaka . perghh , laparnye ! menyesal tak ikut mama pergi makan tadi . gile lapar ! mama , saya nak makan ! grr .... perut .. kau tahanlah sampai esok pagi ye =="

hm , next story . hehe . aku kan nak jogging esok pagi . walawehhh , FARAH SYAZANA PERGI JOGGING ! HAHAHA . sejak bile entah aku jadi rajin . aku sendiri pun taktahu . muahahaha .. doakan aku kurus , kahkahkah ~

okay , sekarang aku nak buat sesi mengada-ngada ! HAHAHAHA ... suka hati koranglah nak kata apa .. belog aku , aku suka hati nak merepek apa . hehe ~

aku rindu dia lah ! 

kalau dulu , boleh jumpa kat sekolah . hehe . sekarang ? hm , susah sama sekali .. tolong , saya rindu dia ! tu je aku nak cakap . muahahaha , gedik kan ? yeah , memang aku gedik pun . i admit it . tak dapat dinafikan lagi . HAHAHA ... 

orang yang tak kenal aku akan kata aku ni sombong gedik berlagak ngada-ngada bla bla bla .. tapi bila orang yang kenal aku ... kenapalah baru sekarang aku kawan dengan kau ? kau ni lawaklah . kau suka sangat buat orang gelak . eh , kau ni perasan lah . wah , pandai kau perli aku . eh eh , comeynye kau nih . *hehe* terperasan pulak . HAHAHA ..

tapi bila aku badmo0d ... fara , kau kenapa ? janganlah badmo0d . eh , fara , senyumlah . fara , chill lah sikit . weh fara , jum tengok tv . fara , jom teman aku gi dm . weh fara , kau jgn badmo0d ! tahu sebab apa ? sebab kalau aku badmo0d , semua yang rapat nan aku badm0od jugak . wakakaka . lawak betul . so , aku pun tak sanggup nak tengok kawan-kawan aku badmo0d sebab tengok aku badmo0d . macam lawak je . so , aku kena gembira untuk menggembirakan orang lain . siapa sokong ? hehe .

sekarang , aku tengah belajar untuk kawal emosi . hehe . sebab aku tak nak ada orang yang tak pasal pasal kena tempias badm0od aku nie .. hehe , sorry kawan . aku tak pernah sengaja nak lepaskan badmo0d aku kat korang . sorry a lot =="

okaylah , ini jelah entri tengah-tengah malam nih . hehe , kbaiii , salam <3


p/s : gile rindu <3 

No comments: