nuffnang ads

Wednesday, 11 May 2011

buduuu lahhh !

assalamualaikum ,

aku tak mencarut ! aku cakap budu ... HAHAHAHAHAHAHAHA . ishhh , apasal semua exam semua aku frust ?! ni mahu kena marah dengan mama abah ! taknak !!! adehhhh ... 4 paper dah buad and semua macam !@#$%^&* !!!! sengal !!! stop lah exam ! aku tak baca apa-apa pun ! dan sememangnya AKU TAK READY APA-APA PUN !!!!!!!!

bila ingat balikkk tadi kan . rasa nak ...............................................


SAYA TAKNAK EXAM DAH !


FRUST GILEEE NAK MATI !

grr , esok exam mathematics and sejarah ! heyyy , mana boleh gabung ? agak-agaklah nak bagi otak aku pecah pun ! eshhh , sengal lah ! hari ini asal aku rasa macam nak mencarut nieee ?!!!! geram betul . dah lah balek tadi . mira tak balik lagi . bengang gileeee ! daripada azan zohor sampailahhhh orang dah balek tidur urus anak masuk tandas jemur kain , DIA TAK BALIK BALIK LAGIIIIIIIIII ! memang panas hati !!! berpeluhhh aku kat luar tuh macam ....... arghhhhhhh MEMANG GERAM LAHHH !!!

nak masuk rumah macam nak merompak ! dahlah aku nak terkencing ! sabor jelahhhh . lapar pulakkk tuh ! nak makan coklat nga kek mak dalila bagi semalam ! errrrrrrrrrrrrrrrr , RASA NAK BAGI PENAMPO JEEEE ! dah lahhh , aku dah tak ade mo0d ! baiiiiii !!!!

heyyy , jappp ni nombor sapa ? cer mengaku sikit ! rasa nak belasah !!!! 0175568710 ??? heyyy , aku tak kenal kau lahh ! dahle kacau dua dua nombor aku ! rasa macam nak simbah asid je kat muka dia ! huh , sengallllllllllllllllllllllllllllll nye hari ini !!!!

p/s : maaf sebab ade ayat yang tak ditapisss ! =)

2 comments:

haky husky said...

SABAR separuh dari Iman .. tadi baru kan abes Pendidikan Islam nyer paper..hehe

Cik syazana a.k.a nonomey said...

HAHAHAH , wokeyhh :):):) sebab terlalu frust lah nieee .. sedihh bila ingt jawapn karut marut aku tadi :(:((