nuffnang ads

Sunday, 29 May 2011

chiiitttchitttt

assalamualaikum ,

firstly , aku taktahu nak buat entri pasal apa . ngeee ~ tapi aku nak update jugak . eeiii , masalahnye aku nie .


oh nooo , aku kembali sedih ! kembali bergelinang air mata . 


terima kasih kepada penyampai cerita . terima kasih jugak sebab sudi berkongsi cerita . 
iaitu sahabat baik arwah , syide yuyie .

tapi tak baik kan kita meratapi orang yang dah meninggal ? so , aku akan cuba meredhai pemergian arwah aizat walaupun sukar . aku tahu seksa arwah kalau kita terus menangisi , meratapi orang yang dah meninggal .
so , semoga arwah tenang di sana dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman . amin :) and AL-FATIHAH FOR HIM .

***************************************************************

mula-mula memang taktahu nak tulis apa . sekarang aku dah tahu . hm , aku teringatkan arwah :"( bila ingat , mood akan jadi sedih . so , aku nak ubah . bila ingat arwah , aku nak sedekah AL-FATIHAH . ALLAH sayangkan dia lebih daripada kita sayangkan dia . so , kita kena terima semua ini , sebab ini dari ALLAH . kan ? hm , so , AL-FATIHAH AGAIN :)


***************************************************************

OKAY , next story pulak ye . tadi aku buat lawak bodoh dan sengal . aishhh , sabor jelah . macam mana lah boleh salah orang gitu ? dahlah tetibe kalut , aiseyyyy , segannye !!! especially DALILA SA'ADAH . aku tahu kau akan gelak terguling-guling ... tertonggek-tonggek pun ada rasanya . kan kan ? HAHAHAA .

" wehh , simpan lah rahsia tu yee !!! segan lah kalau ada orang tahu ! "
*mengharap nih*

oh yee , sejak balik dari kelantan , aku asyik nak kecek kelate jah . yolah , sekarang ni tetibe ramai pulak oghe kelantan add kat fesbuk aku tuh . lagi semangat aku nak kecek .. heeeeeee ~ ade geng , baru boleh kecek . kalau takde geng , takde nye nak kecek kelantan . so , selalunya bile balik kampung jelah ^_^

aku takde lah pro kecek kelantan tapi bolehlah sikit-sikit . wiiiiiiiii .. hehe .. malu lah kalau tak reti kecek .. mama abah oghe kelantan tapi anok tokley kecek kelantan . kan kan ? hehehehe . so , sekarang ni aku ade peluang nak improve kecek kelate .. HAHA , macam apa je . tapi seriously budak kelate chumel + hensem ! okay , sampai sini jah sesi memuji . HAHAHAHA . kang ade oghe perasan pulak :)

nanti lepas SPM kut . aku nak belajar masak makanan kelantan . wiiiiiii , ade ciri-ciri nak buat bini tak ? HAHAHA . perasan kejap . nak belajar buat nasi dagang , nasik kerabu .... perghhhh , kalau pandai nanti ... aku nak berlagak dengan anis fatihah . HAHAHAHA . siaplah kau nanti . and aku nak ajar someone makan makanan oghe kelate nih . siaplah dia !!! taknak , aku sumbat dalam mulut dia ! HAHAHA , kejam tak ? kita mestilah memperkenalkan makanan tradisi walau bagaimana cara pun .. kan kan ? HAHAHA ...

OKAYLAH , mata dah penat membaca + melihat . tangan pun dah letih menaip . otak penat memerah . badan pun dah lenguh . so , tata . night night semua . love you all <3 , wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)


P/S : nak study novel esok :)

6 comments:

nor dalila sa'adah said...

HAHHAHHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH !lain kali jgn begitu lagi ya sayang ... ;)

farah syazana said...

yelah , first and the last dehh :)

haky husky said...

Takziah Nonomey . EH mu oghe kelate ? dok tau plok demo .. haha :"P

farah syazana said...

tenkiu haki :) yolah , kawe oghe kelate .. HAHA , :P

Mr. M.E said...

hahaha..... sya kecek klate?? sejak bile lak??

farah syazana said...

sejak bile nta .