nuffnang ads

Tuesday, 17 May 2011

cooking .

assalamualaikum ,

firstly nak cakap happy wesak day untuk sesiapa yang sambut . hehe ~ aku tak sambut , cuma tumpang cuti je . HAHAHA . oleh sebab hari ini holiday , mama suruh masak . WHAT ?!! MASAK ??? grr , dalam hati ini kata , perghhhh masak ! dah lama tak masak . seriously AKU TAK RETI MASAK =) hehe ~


so , sepanjang aku duduk masak kat dapur tadi , mama asyik membebel je ! non-stop . tapi aku tahu mama buat macam ni sebab mama nak didik anak dara dia jadi anak dara yang pandai masak . mama cakap bile lagi nak belajar ? sekarang dah form 4 . tahun depan SPM . lepas SPM , masuk U pulak . lepas U nak kahwin ... mama kata jangan cakap nak kahwin kalau tak pandai urus dapur ! wohahahahaha . betul jugak . hm , sempitnye pemikiran aku selama nih .

 saya tahu makan je :D

tu yang buat mama marah . hehe :)

so , perempuan kena pandai masak . baru boleh tambat hati suami kan ? kan ? HAHAHAHA . tapi serious . tak tipu . so , MAI LAH KITA BELAJAR MEMASAK ! HAHAHA ~ eh , lelaki pun kena pandai jugak masak . betul tak ? sure sure korang yang lelaki ni kata TAK . nampak bebeno malasnya . HAHAHA ~




winkwinkwink :) HAHAHA , pandai masak menjamin kesenangan PERUT !!! wahahahahahaha . betul kan ? HAHA , maaf . gila gila aku tak dapat dikawal . HAHAHA . okaylah , oleh disebabkan saya jadi burung hantu hari ini . saya rasa mengantuk gilee . adehhh , KAKI KEBAS PULAK ! eiii , sabor jelah . 




aku baru baca bab 1 . wehehehe . tapi HAMPEH . aku tak faham . cehh , bab senang kau tak faham . bab susah pun kau tak faham . so bab apa yang kau faham ? aku faham BAB1 ... wahahahahahahahahahaha , maaf ! tercarut pulak . ngee ~ MEMANG SENGAJA , hehe . physic oh physic , hopefully soalan kamu senang aje . jangan susahkan saya taw ! taw ! HAHAHAHA ~


aku lapar tapi aku malas nak turun . esh , malas kan aku nih ? grr , MEMANG PUN *dari hati* . ade sesiapa yang sudi bawa nasik untuk aku ? aku lapar deh . perut aku dah meraung raung suruh isi perut . "hoyy , kau nak diet pun agak agaklah ! aku ni sebagai perut perlu makanan untuk hidup !" sengal punya manusia . eh , aku lah manusia tuh kan ? ish3 , okaylah aku pun dah naik kesian dengan perut aku nih .
"wahai perut , jom jom ! aku treat nasik lemak pagi tadi ! okay ?" tanya aku kat perut . perut pun jawab , "argh , tak kesah lah ! janji aku ada makanan untuk diproses sebelum bagi kat usus ." HAHAHAHA ~ seriously aku merepek ! okaylah , nak isi perut . wink3 ..

walawehh , kredit aku dah nak habis . grr , baru nak simpan money tapi terpaksa aku keluarkan .. nak mesej dia punya pasal . HAHAHA . aktif pulak aku pegang henset . ngee ~ kbai , salam <3

p/s : hari ini nak aku nak jadi budak surau :) wink3 . HAHAHA

No comments: