nuffnang ads

Tuesday, 10 May 2011

farah VS dalila

assalamualaikum ,

TOINK3 ... hahahaha . inilahh kami berdua ! takde kojeee . ni kes frust tertonggeng-tonggeng sebab tak bolehh jawab english tadi . HAHAHAHAHAHA ~


korang tahu takk ? aku kat rumah dalila dok isi perutttt jehhh ^_^ ini yang nak datang tiap-tiap hari nieee . huhuhu ~ jangan contohi saya . harap maklum :)


perut aku dah macam katak nieee . tapi muka takkk lahhh . muka aku lagi chumel dari katak nieee . hehehe ~ jap jap , aku lapar lagiiii lahhh ! HAHAHHAHAHA .

" dalilaaa , saya nak kek lagiiii ! "

muka tak tahu malu betul aku nieee . HAHAHAHA , MEMANG PUN . orang tuh pun kata aku macam tuh . hehee ... tetibe rindu <3 ... sudahhhh , aku amnesia !!! adooossss ... sebab teringat dia jelahhh . dalila yang buad aku lupe ! hehehehehehe ...

ehhh , dalila cakap " ade kat sebelah tuhhhh ! " hehehe , ehh nampakk dahh . HAHAHA ...atenyee mata aku nihhh . hehehe ... ini sebab DIA lah ! sabor jelahhh ..


adehhh , tak larat nak bawakkk perut niee ! penattt ! ngee , ada trolley tak ? tolong bawak aku ! HAHAHAHAHA . wehhh , seriously aku penat kunyah ! hehehe ...


exam tadi macam sengal (!) blank gileee ~ takde idea buad essay . HAHAHA . nak tiruu takley boleehhh pulakkk . dalila , syikin and syasya ... semua duduk belakang aku !!! sedihhhh ! I NEED ANSWER !!! grrr , takde sapa tolong ... naim pulakkk tak tolong aku . hehehe . shathya pun sama ! frust aku . hehehe ~

something yang buad aku tak boleehhh nak fokus ! aku taktahu kenapa . grr , tiba-tiba aku tertanya ... adakah aku serious dengan hubungan tuh ? serious ke aku sayang dia ? tapi aku memang sure yang aku sayang dia ! hehehe . cuma aku tak pasti serious dalam hubungan nihhh . =( 



aaaaaaaa , saya rindu dia ! grrr , akuuu taknak ingat ! hehehe . kay fine , next topic =) seronokk gilee dengar cerita dalila . semoga orang yang melukai hatinya akan sedar ! huhu ~ amin :):):) aku tak tahu nak cerita apa kat dalila ^_^ maaf dalila .... HAHAHAHAHA ~

wehh , okay lahhh . aku nak rehat pulakkk . hehe ,, nak bergossip !!! winkwinkwink <3 daaaa , salam !!!

p/s : esokk exam agama ! =)

No comments: