nuffnang ads

Friday, 6 May 2011

heyyy you ! grrr ... (!)

assalamualaikum ,

heyyy sengal lah kau ! benci kau ! benci gile ! rasa nak tumbuk tumbuk je muka kau ! dah lah tak hensem ! muka macam longkang ! huh !





HAHAHAHAHAHAHAHAHA , ayat atas tuh just main main je . aku taktahu nak post apa sebenarnya , ini yang aku dok merepek .. hehehe ...  korang ade idea tak ???

alahaiii , esok ada kelas ! kenapa cuti aku sering diganggu ? dahle kelas akaun . huh , malas =(  cikgu , jangan buad kelas time cuti boleh tak ?? saya nak holidayyyy ... hehee ..

lorhh , exam lagi minggu depan .. ahhaiii , malasnye nak study . tapi subjek minggu depan tak susah mana . kot ... HAHAHAHA ... minggu lagi satu ye .. memang cirikkkk nak jawab ! haha , teruk gile ... adooyyy fara fara ...

okaylah , aku dah blur ==" nak makan , lapar ! HAHAHAHAHA ~

BYEBYE , SALAM <3


p/s : saya rindu dia , dia rindu saya jugak ke ?

No comments: