nuffnang ads

Monday, 9 May 2011

holalala ~~


assalamualaikum dan salam sejahtera :) HAHAHA .

wehhh , seriously aku tak tahu nak tulis apa ! grr , ada idea tak ? takpe lah , moh kita merepekk ! HAHAHA

HEYYY , SENGAL ! KAU INGAT KAU CUN SANGATLAH ?! MUKA MACAM BIBIK INDONESIA ! ADA HATI NAK PINANG AKU  ! ADE KE PATUTTT ?? ISHISHISH ...

weehhh , dah lahhh aku taknak merepek .. macam orang gileee jee . HAHAHHA .. tadi exam BAHASA MELAYU .. perrgghhhh , mantap gileee ! 




seriously , aku memang frust dengan BIOLOGY & BAHASA MELAYU ! sakit hati je jawab tadi ! nak menangis gileee . meraung pun ada .. walaupun nie mid year exam , tapiiiii kalau boleh taknak ada failed ! dan aku harap takkan ada subjek yang gagal ! amin :)


takpe fara ! kita cool sudaaaa . HAHAHHA .. last year exam kita pulun lahhh . takyah nak menonjol sangat ! hahaha , mende nta aku niee .. untuk pengetahuan anda , ini semua adalah rancangan akak saya iaitu DALILA SA'ADAH !!! HAHAHAHAHAHA , jangan marahhh yeee <3

jengjeng , esok ENGLISH paper pulakkk . alahhaiiii , mintak mintak boleh jawab !!! amin :) okeeyyy lahh , semua nak out , tinggal aku jeee yang study facebo0k .. hm , tak suke aloneee !!!! huwaaaaaaaaaaaa =( sampai hati mereka tinggalkan aku ! hehehhe ..pesanan akak saya sebelum tidur ! hehe :)



HAHHAHA , MEREPEKKK JEHHH . TATA , BYEBYE , SALAM SEMUA <3


p/s : aku risau grammar =(=(

No comments: