nuffnang ads

Wednesday, 18 May 2011

mai mai jangan baca ...

assalamualaikum .

HAHAHA . entri yang sengal kan ? kan ? eh , aku tak tuleh apa apa lagi . so jangan cakap apa apa lagi taw . hehee . tapi kan aku nak tanya kenapa korang baca ? kan aku cakap jangan baca . DEGILNYE KORANG NIH , ke TAK RETI BACA ? wehehee ~ aku tahu ada yang bengang kan ? kan ? hehe , aku memang macam ni pun :) winkwinkwink ....


" aceceyyy , syazana ! relax je jawab . mesti A++ nih " ... pergghhh , ayat menusuk kalbu betul . tak tipu . HAHAHAHAHAHA . " aishhh , ni kes perli tahu tak ? grrr , aku pakai hentam jelah :( " *nada sedih* " alaaa , hentam hentam boleh jugak jawab kan ? aku ni tak reti nak hentam kalau tak baca ! " ... alahaiii korang , aku jawab physics tadi pun macam orang bodoh je . macam tak pernah belajar . TAHU TAK ??? " hentam hentam aku maknanya markah nye sengal lah . HAHAHAHA " ...


exam kali nih . satu bende je aku ingat . dan harap berakhir dengan cepat . iaitu CEPATLAH HABIS EXAM !!! aku dah tak larat ==" ... exam kali ni paling sengal , tak ready apa-apa . jawab exam macam orang tak belajar apa-apa . grrr , rasa taknak jawab je . nak pergi kat cikgu cakap , " cikgu , nah ! saya taknak jawab . sebab saya rasa soalan ini terlalu mudah untuk saya jawab , so betterlah saya bagi peluang kat kawan-kawan saya ni kan ? kan ? :) " hahahaa , boleh tak ??  ni budak perasan punya kerja . contohilah kalau rasa bagus . HAHAHAHA ~


aku ni bukan pelajar cemerlang ~ tapi aku pelajar yang belajar last last minute ! HAHAHA . aku taktahu macam mana result UPSR dengan PMR aku okay ? padahal bile exam biasa , pergghhhh HAMPEH KUT :(  Tak percaya ke ? meh aku cerita . science aku time form 1 form 2 form 3 , tersangat sangatlah teruk ! A ? dalam mimpi ni pun tak pernah ... selalunye PEN MERAH lah yang aku membuyukkan buku rekod aku . cisss , tak guna ! HAHAHAHA .


bila aku dah depan laptop , so takde maknanye aku nak duduk 5 minit je . mesti 5+ jam . HAHAHA . kaki unline . wehehehee ... exam pun aku unline , ngeee . belog ni kawan , diari aku . sejak keluar dari asrama , makin aktif aku dengan blog :) " nonomey , dah studi ? " hahaha , silap soalan tuh . so bila ade orang tanya aku , aku akan jawab ,.. " yeahhhh , sudah semestinya ............... BELUM ... HAHAHA " ... so , jangan tanya pasal study study kat aku . sebab memang aku tak study . muahahaha .



so , nasihat lah kat korang termasuk AKU jugak ... JANGAN MALAS MALAS . NANTI MENYESAL . cewaaaaaahhhh , poyo gila . HAHAHAHHA ... takpe , nasihat nasihat .. hehe .. sampai sini jelah . aku kena stop . esok exam chemistry pulak =( hopefully senang ... doakan aku taw . taw ! muahahahhaa , kbaiii , salam <3



p/s : farah = syazana = nonomey :)

No comments: