nuffnang ads

Sunday, 22 May 2011

sebulan sudah :)

assalamualaikum ,


yewyewyew ! dah sebulan .. tak percaya betul . mesti korang kata . eleh itu pun nak kecoh .. baru sebulan .. kecoh lah kau .. heyyy , suka hati aku lah . belog aku , luahan aku .. coretan aku ..

first time aku setia ! kahkahkah ! first time couple lebih seminggu . first time aku sayang orang betul-betul . first time aku rasa nak serious . senang cerita ,  INILAH FIRST TIME DALAM HIDUP AKU ! haha , ngada-ngada betul aku ni ..

awak , saya sayang rindu awak :"(

tapi sayang dan rindu saya dekat awak tak dapat menewaskan rasa rindu dan sayang saya dekat kawan-kawan saya !

kawan , aku lebih sayangkan korang . walau punya pakwe , aku tetap akan pilih korang ! korang sentiasa di hati ini ! olwezz dear !

rasa cinta dan sayang itu hadir dengan sendiri . tanpa paksaan :)

dah , cukup sampai disini sesi godikss ! HAHAHA .

so , the conclusion ,


okaylah , nak study add math . :(
kbaiii , salam <3


p/s : doakan kami kekal dehhh :)

No comments: