nuffnang ads

Monday, 23 May 2011

terasa -,-

assalamualaikum ,

grr , SERIOUSLY AKU TERASA DENGAN APA KORANG CAKAP ! hey , orang yang blogging ni bukan bodoh , bukan gila . cuma blogger-blogger ni menganggap belog ini sebagai tempat luahan , tempat berkongsi pendapat .  setiap orang berlainan pendapat . tapi , aku tak boleh terima pendapat korang tentang blogger ! disebabkan korang , tetibe AKU BADMOOD -,- ... nasib baik ada jugak yang mempertahankan blog . BLOG BUKAN UNTUK ORANG BODOH & GILA .. blog juga bukan semata-mata untuk tayangan . tapi untuk berkongsi cerita ! tahu tak ?! macamlah jugak korang cerita pasal kenangan kenangan korang , apa yang berlaku kat korang semalam tahun lepas minggu lepas kat member korang !!! memanglah kat blog , orang bukan nak baca sangat . itu terserah kepada orang itulah ... kalau korang cerita kat member korang , macam diorang nak dengar sangat je . so , pikir-pikirkan yew !!!

***************************************************************

okay , next story ! tadi exam addmath . grrr , hentam banyak gile . sure lepas ni aku taknak main main dah jawab exam ! menyesal ! taubat ! kenapalah baru sekarang aku dapat kesedaran ??? kenapa tak awal-awal tahu dulu ? tapi aku bersyukur sebab ALLAH bagi kesedaran aku sebelum SPM . kan ? kan ?

lepas nih , aku nak mengutamakan study pulak . memang susah nak buat tapi KITA KENA YAKIN DENGAN DIRI SENDIRI ! aku kena pikir hala tuju aku nanti . so , berkorban sekejap .. kan ? tolong aku .. hm , lagipun orang yang kuat ialah orang yang berjaya menahan nafsu . okay ? nafsu ada macam-macam jenis nafsu yee ...


aku nak result SPM aku nanti dapat menggembirakan mama abah macam result UPSR dan PMR ! aku taknak result SPM aku lain macam . grr , tak sanggop ! hehe . so , FARAH SYAZANA ! YOU MUST START FROM NOW !!! YEAHHHHH :) hahahhahaa .

okaylah , esok exam last . prinsip akaun <3 grr , say good luck to me ! HAHAHAHAHA . dapat result nanti , aku redha je nanti :) menyesal pun tak guna dah kan ? bende dah lepas . nak buat macam mana ? kbaiiii , salam :)


p/s : dalila sa'adah , jangan bersedih . mungkin ade hikmah di sebalik itu :) k ?

2 comments:

ukhwah fillah said...

sabar nonomey . mesti pasal si S_ _w_ _ tu eh....haha biarla die..sume orang ade pendapat masing2.org yg mengata tu melambangkan diri dia =) .HIDUP BLOGGER ..haha

farah syazana said...

hahaha , sape2 je ... betul2 .. jum , HIDUP BLOGGER !!!