nuffnang ads

Saturday, 14 May 2011

wehh wehh ..

assalamualaikum ,

ni post tuk semalam sebenarnya . hehee .. tapi semalam tak boleh sign in belog . sabor jelah . menangis aku sebab tak boleh update belog .. huwaaaaaaa =(

semalam kan kan ... mata aku dok menggatal ! HAHAHAHA . seronok gile . yelah , naik motor dengan bery . huh , nak release tension konon tapi wahhh , sengal ! HAHAHAHA . dapat jumpa buah hati lama . winkwinkwink <3 hehehe ...tapi saya setia ! hehehe ~




tapi aku flirt dari jauh jeee . sebabnye aku tak berani lah nak pergi dekat dekat , kang ade orang marah pulak . HAHAHAHA . lagipun kalau nampak kat mama abah , sure sure dapat SOUND free je .. HAHAHA , tak sanggop nak dengar ... whahahahaha ...

" heyy kamu ! asal muka awak nih chumel sangat ! geramnyee tengok awak ! rasa nak cubit cubit je pipi awak !! " HAHAHAHAHAHA

" saya suka awak sejak dulu !!! " eh eh , maaf .. ini cerita dulu .. HAHAHAHAHA

sekarang ni saya suke sorang tu jeee .. winkwinkwink <3 HAHAHAHA . OHHH NOOO , FARAH SYAZANA GATAIII DAH ...hahaha . eh tapikan aku memang dari dulu aku memang gataiii ! HAHAHAHA ...  ishh , kantoi sudah . okay , kita tutup cerita ! hehehe ~

okaylah , nak buat post untuk hari ini pulak . apa-apa pun , saya suke sorang tuh jeee . hehehe <3 .. dah dah ,  taknak gatai gatai dah .. byebye , salam :)

No comments: